Caatjeh Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 De nachttemperatuur gaat volgens de weersvoorspelling in onze regio volgende week weer richting 9 à 10 graden, en dat zou dan tot half juni nog zou blijven. Daarna niet duidelijk omdat de voorspelling dan ophoudt. Ik wilde mijn komkommer, courgette en pompoen eigenlijk deze week naar buiten doen. Gewoon doen of echt afwachten dat de nachttemperatuur rond de 15 graden is? Hoor graag jullie advies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 even afharden en dan gewoon plantenen hopen op geen storm of beschermen tegen knakken/omwaaien Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
minie Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 ik heb de courgette al 2 weken buiten staan. Gaat goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Caatjeh Geplaatst: 3 juni 2015 Auteur Share Geplaatst: 3 juni 2015 Dank voor de snelle reacties! Aan de slag dan maar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kleintje75 Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 Komkommer en courgette staat hier ook al 2 weken buiten, groeit niet hard met de kou, maar ze staan er wel mooi bij. T wordt wel tijd voor een tijdje warm weer...Aubergine laat ik lekker in mn kasje, die kunnnen nog minder kou hebben begreep ik.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 Mijn courgette staat ook al een dikke week buiten, heb hem gisteren een grotere pot gegeven en hij blijft mooi tot nog toe. Als deze pot te klein wordt gaat hij nog een keer verhuizen naar een wasmand en daar moet hij het mee doen dit jaar. Ben wel benieuwd: bolcourgettes! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 Zeker wel, mits je de planten wel goed afhardt. Bij mij staan de courgettes, pompoenen en komkommers al een paar weken buiten en ze beginnen nu eindelijk wat te groeien. Met kou groeit het niet zo hard namelijk, maar nu het flink warmer aan het worden is trekken ze goed bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.