oosterpeen Geplaatst: 28 mei 2015 Share Geplaatst: 28 mei 2015 Heb een aantal groentes gekocht via China helaas zaten de 1000 zaden gemixt. hierdoor weet ik niet wat de onderstaande foto's zijn, kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerritr1955 Geplaatst: 28 mei 2015 Share Geplaatst: 28 mei 2015 Chinese vergeten groente Quote Hortus est amicus meus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oosterpeen Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Share Geplaatst: 28 mei 2015 Bedankt Gerrit Weet je hoeveel werk het was om 1000 gemixte zaden te sorteren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerritr1955 Geplaatst: 28 mei 2015 Share Geplaatst: 28 mei 2015 Ja een heel werk denk ik. Maar ja die chinezen kijken niet zo nauw Ben wel nieuwsgierig wat je overweging was om zaden in China te kopen. Quote Hortus est amicus meus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oosterpeen Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Share Geplaatst: 28 mei 2015 de overweging was: 1000 zaden voor < 1,- heb tevens ook veel andere zaden gekocht die wel netjes gesorteerd zaten.Courgetten, sla, wortels, etc etc Ze gaan als een tierelier!!! Hoop dat er nog een groente whizzkid weet wat voor groentes dit zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mw vogel Geplaatst: 28 mei 2015 Share Geplaatst: 28 mei 2015 Ik ga voor een soort raapstelen op de eerste foto en de laatste is denk ik (nog niet volgroeide) paksoi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maarten Geplaatst: 28 mei 2015 Share Geplaatst: 28 mei 2015 De tweede is volgens mij Lactuca Indica(wilde Indische sla of Komak) en de laatste is volgens mij Tatsoi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oosterpeen Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Share Geplaatst: 29 mei 2015 Na even flink gegoogled te hebben.Denk ik dat de laatste 2 foto's Tatsoi of paksoi is. Nu weet ik helaas nog niet wat de eerste 3 foto's zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 29 mei 2015 Share Geplaatst: 29 mei 2015 Die Tatsoi/Paksoi zou ook nog Komatsuna kunnen zijn... Mocht die het zijn dan kan je die afsnijden en dan groeit er weer blad terug. De eerste foto noemde iemand al Raapsteel of dus Mizuna... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.