Pinguin Geplaatst: 21 mei 2015 Share Geplaatst: 21 mei 2015 Hallo allemaal, Ik ben Eric uit Amsterdam. Reeds 43 en woon op 4 hoog. Op het balkon 2 grote en 1 kleine moestuin op poten. Oh ja en een vijver met 6 goudvissen Dit jaar voor het eerst overgestapt op de MM mix en dat gaat als een trein. Mijn vrouw heeft al heerlijke gerechten uit eigen "tuin" gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 21 mei 2015 Share Geplaatst: 21 mei 2015 welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zaaizee Geplaatst: 23 mei 2015 Share Geplaatst: 23 mei 2015 Gelukkig je bent er Je bakken zien er prachtig uit, hoewel ik dat licht weg zou halen bij mijn plantjes ikzelf gun ze graag het donker Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 29 mei 2015 Share Geplaatst: 29 mei 2015 Welkom, blij dat je er bent! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.