Peperplantje Geplaatst: 14 mei 2015 Share Geplaatst: 14 mei 2015 Hallo ,Een tijdje geleden had ik een paar cayennepeper zaden gekregen. Ik den dat er een andere soort tussen heb gezeten. Het plantje heeft rondere blaadjes en is veel kleiner dan de "echte" cayenne plantjes. Heeft iemand een idee welke peper dit is of dat het een kruising is? Alvast bedankt!Peperplantje Quote Groetjes van mij en de moestuin! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ktrijn Geplaatst: 14 mei 2015 Share Geplaatst: 14 mei 2015 Ik denk dat je op de oogst zal moeten wachten om te zien wat voor vruchten er aan komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Itoero Geplaatst: 14 mei 2015 Share Geplaatst: 14 mei 2015 Ik kan je melden dat het een capsicum is Je zal inderdaad moeten wachten tot de eerste vruchtjes. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Peperplantje Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Share Geplaatst: 14 mei 2015 Nou het is een hele geruststelling dat het een Capsicum is Dan nog maar even wachten bedankt! Quote Groetjes van mij en de moestuin! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.