Frans D Geplaatst: 1 mei 2015 Share Geplaatst: 1 mei 2015 Hallo allemaal, Ik ben Frans en vind het heerlijk om lekker te prutsen in de tuin.Het is niet echt een moestuin wat we hebben, maar meer een gemengde tuin.Er staat al een aantal jaren een klein appelboompje wat elk jaar vol met appels staat.Verleden jaar heb ik een klein stukje van de tuin voor fruit gereserveerd en dit jaar is er nog een miniperzik boompje bijgekomen en diverse aardbeien in pot.Mijn grootste passie, zijn de passiflora's in mijn tuin en ik heb wat dat betreft geluk dicht bij het vuur te zitten doordat ik een kweker ken en daardoor een aantal fraaie exemplaren heb. Plaatjes bij het praatje; Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 1 mei 2015 Share Geplaatst: 1 mei 2015 Welkom Frans! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jan Lokman Geplaatst: 1 mei 2015 Share Geplaatst: 1 mei 2015 welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 1 mei 2015 Share Geplaatst: 1 mei 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 1 mei 2015 Share Geplaatst: 1 mei 2015 Welkom Frans en een leuke tuin heb je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Roelie Geplaatst: 2 mei 2015 Share Geplaatst: 2 mei 2015 Goed bezig man.... welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 3 mei 2015 Share Geplaatst: 3 mei 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans D Geplaatst: 7 mei 2015 Auteur Share Geplaatst: 7 mei 2015 Bedankt voor het welkom allemaal.Ik zag dat ik op dit forum niet de enige ben die passiflora liefhebber is, dus het leek me wel leuk wat foto's (uit 2014) te delen van mijn collectie.Ik zit nog in het prille begin wat betreft richting moestuin (fruit) en hopelijk volgen daar ook nog in de toekomst mooie foto's van. Eerst maar even de schuttingen waar ze op staan; Linkerzijde (staat op het noordwesten); Rechterzijde (staat op het zuidoosten); De collectie; Betty Miles Young Caerulea Clear Sky Jubilo (niet winterhard) Lavender Lady Lia Valini (in winterhardheid test) Mine Me Victoria (niet winterhard) White mirror Wilgen Marieke Murucuja en Micrantha (niet winterhard) Micrantha (niet winterhard) - Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rivierenvrouw Geplaatst: 7 mei 2015 Share Geplaatst: 7 mei 2015 welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 8 mei 2015 Share Geplaatst: 8 mei 2015 Welkom!En práchtig die Passiflora... vooral de paarse... mooie verzameling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 8 mei 2015 Share Geplaatst: 8 mei 2015 Whaauw erg mooie bloemen en een leuke tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.