detzit Geplaatst: 17 februari 2011 Share Geplaatst: 17 februari 2011 Ik heb mensen gezien die een grote buis kochten bij de bouwmarkt, deze door de midden zaagde en vulden met goeie potgrond. Als je deze ophangt op ongeveer 1.5m boven de grond kunnen de aardbeien hangen, dit vinden ze heerlijk.ik heb hier in Spanje groeizakken gekocht.voor 3.50€Heb ze ook in Nederland gezien maar waren over de tien €aardbeienverkoop praatje Engels Quote time2relax Altea Finca Berria Albir Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 18 februari 2011 Share Geplaatst: 18 februari 2011 OH WAUW. Ik wil er 1. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2011 Share Geplaatst: 18 februari 2011 Ik vond ze nogal tegenvallen... denk dat een hanging basket beter is.. Planten horen niet op de kop te hangen, mijn tomaten plant groeide in een krul omdat hij naar de zon wou groeien. *KNAK!* Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 18 februari 2011 Share Geplaatst: 18 februari 2011 Ik vindt ze niet mooi, of leuk, zou zo'n ding niet willen krijgen. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 18 februari 2011 Share Geplaatst: 18 februari 2011 Oh ik krijg in 1 keer zin om iemand een kadootje te sturen!Was jij van de week niet jarig Hans? Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 18 februari 2011 Share Geplaatst: 18 februari 2011 Je hebt geen postzegels meer weet je nog Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 19 februari 2011 Share Geplaatst: 19 februari 2011 Flessen post! Stroomt de Maas door Hoofddorp?? Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.