Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen

hanneke73

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Hanneke, ben getrouwd heb drie kinderen en een kat. Daarnaast heb ik een huis met een tuintje en twee balkons.

Het was voor mij eigenlijk al jaren geleden dat ik wat bonen of erwten in mijn tuin had. Met de komst van mijn kinderen ben ik er op de één of andere manier niet meer aan toegekomen en is deze hobby een beetje in de vergetelheid geraakt.

Sinds dit jaar heb ik mijn oude hobby weer opgepakt: groente en bloemen zaaien. Ik heb niet zo heel veel ruimte, maar toch merk ik dat ik aardig wat kan doen op mijn balkon en in de kleine borders in onze tuin.

Op het balkon heb ik onder andere radijs, kropsla, broccoli, rucola en een zomerbloemenmengsel (in wording) staan. Het is allemaal nog niet zo veel, maar het smaakt zeker naar meer.

In de tuin heb ik een paar voorzichtige andijvieplantjes, een bosaardbeitje dat hier al groeide voor we hier kwamen wonen, een zonnebloem en lathyrus. En, o ja, op de vensterbank staat ook nog wat: tomatenplantjes, dille, bieslook, passiebloem (eentje maar, meer kwam nog niet op). Ik merk dat ik nog heel veel moet leren en daardoor ook nog heel veel kan ontdekken. Ik moet zeggen dat ik redelijk enthousiast ben over elk plantje dat opkomt, opgroeit en bloeit. Erg leuk ook om hier op het forum te zien dat ik niet bepaald de enige ben .

P501129223951430482536.JPG

P427128289491430482705.JPGP424124340151430482740.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...