DjangoV Geplaatst: 1 mei 2015 Share Geplaatst: 1 mei 2015 Afgelopen jaar heb ik een aantal frambozenstekjes gekregen. Deze heb ik toen (vanwege tijd- en ruimtegebrek) op het veldje waar ik mijn aardbeienuitlopers opvang geplant. De stekjes zijn goed aangeslagen en lopen inmiddels mooi uit. Jullie raden het al: de aardbeienopvang wordt frambozenveld!Aangezien ik totaal geen frambozen ervaring heb, heb ik nu de volgende vragen:kan ik dit veld tevens voor aardbeienopvang blijven gebruiken of ontneemt dit teveel voedingsstoffen aan de frambozen?ik heb de stekjes geschrankt geplaatst, wat niet echt handig is voor het opbinden. Is het raadzaam nu de frambozen nog te verplaatsen zodat deze netjes op 1 lijn liggen of hindert dit de plant-/vruchtontwikkeling teveel?kan ik op dit moment zien of het een herfst- of zomervariant betreft? Ik vermoed herfst, maar weet het niet zeker. Quote --------------------------------------Django Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.