petra005 Geplaatst: 28 april 2015 Share Geplaatst: 28 april 2015 Al doende leert men zeggen ze. Hartstikke leuk en waar, maar niet zo leuk als de groentenplantjes dood (lijken) te gaan. Verschillende manieren voorgezaaid. Ook wat dingen van geleerd, maar nu de plantjes te groot werden voor hun potjes en sommige denk ik ook te weinig voedingstoffen nog hadden(?) ben ik ze gaan verpotten. In compost, maar nu heb ik het idee dat ze daardoor te nat blijven...?De compost houd naar mijn mening nogal veel vocht vast. Veel plantjes hangen er nu zielig bij en sommige zijn al ten onder gegaan. Ik vraag mij nu af of ik misschien ze beter opnieuw kan verpotten en dan in bv potgrond?Of andere grond? Welke grond is het beste te gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arnoud Geplaatst: 28 april 2015 Share Geplaatst: 28 april 2015 Voorzaaien en verpotten, doe ik gewoon in potgrond.Om de grove stukken hier uit te halen, zeef ik de potgrond.Dit kan heel goed op dubbeltjes gaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.