harmony Geplaatst: 26 april 2015 Share Geplaatst: 26 april 2015 Mijn knolvenkel staat in de vensterbank en is ca 10cm hoog. Kan ik de planten nu in de volle grond zetten of is het beter nog even te wachten?Groetjes, Monique Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mw vogel Geplaatst: 26 april 2015 Share Geplaatst: 26 april 2015 Je hebt 1 knolvenkel plantje?Die zou ik buiten zetten.En dan over een paar weken nieuwe zaaien.Een stuk of 20, want eentje is wel heel snel op Knolvenkel is een zogeheten 'langstedagplant', die zaai je eigenlijk na midzomer, om de kans op doorschieten te verkleinen.Ik zaai zelf meestal 2e helft mei en plant ze dan na een maandje uit.gaat altijd prima.Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harmony Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 26 april 2015 Bedankt voor je reactie! Nee, ik heb niet maar één plantje, een stuk of 8 Wat stom, ik meen dat ik op het zakje had gelezen dat ik het al kon zaaien (nu dus een aantal weken geleden). Hop, dan maar snel in de volle grond, gaan we er over een tijdje lekker van genieten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mw vogel Geplaatst: 26 april 2015 Share Geplaatst: 26 april 2015 Niet stom hoor! Wel lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Brechtje Geplaatst: 27 april 2015 Share Geplaatst: 27 april 2015 Heeeel lekker! Ik kocht altijd plantjes, maar door dit topic zal ik ze nu eens proberen te zaaien Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 27 april 2015 Share Geplaatst: 27 april 2015 Ik heb de soort Feno, die heb ik vorig jaar vrij vroeg in de kas gezaaid en ook heel vroeg uitgeplant, ging prima. Nu heb ik ook gezaaid in de kas, vandaar dat ik dit draadje mee lees, ik was van plan ze een dezer dagen buiten te zetten, en ik waag het erop dat het kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.