Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kitchenaid vraag

jootje

Aanbevolen berichten

Hoi!

Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....

Hoop dat jullie me ook wat wijzer kunnen maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

platte menghaak, groenteschaaf (hoewel me die niet zo handig lijkt als die van de Braun) omdat daar de schijven boven de kom zitten)

pastamachine hebben we hier van marcato met de hand voor betere controle en sociaal koken de één draait, de ander pasta-t

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Tja.. ik zou toch voor de kenwood machine gaan. Die hebben wij al jaren en die heeft meer opties en is wat sterker..

We zijn er zeer tevreden over en wij krijgen deze vooralsnog niet kapot gekookt

Maar goed.. smaken verschillen

Pasta machine bij ons is ook een losse van Marcato (atlas 150)

Never trust a thin cook....

Lekker recept voor je eigen gekweekte groente ? kijk eens op proevenenruiken.nl ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....

Mijn ouders hebben een kitchenaid machine. We hebben mijn vader een melkglazen kom gegeven omdat hij die zo mooi vond (deze heeft niet een betere functie ofzo). Zelf heb ik een ijsmachine voor mijn verjaardag gekregen. Ijsmachine is leuk maar je moet wel goed schenken anders loopt die vast. Ook moet je de ijskom minimaal 24 uur van te voren in de vriezer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier iemand die erg gelukkig is met haar Kenwoon Kmix

,

Maar daarnaast ook heel blij is met de Philips HR keukenmachine !

Ik zeg altijd; ' je bent óf een goede broodbakker óf een goede banketbakker!'

Met andere woorden, een keukenmachine is nog lang geen goede mixer en een goede mixer wordt nooit een keukenmachine!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Wat is het geworden!???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lange tijd, veel met de hand en paar machines en weer met de hand. Weer machines aangeschaft, maar dit keer horeca machines. Mixer, cutter en menger, bewust geen machines in een. Heerlijk daar mee te werken, wat een verlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ook en gingen snel kapot, nu betere machines voor goedkopere prijs. Deze machines worden bij bakkerijen en restaurants gebruikt, houden ze het hier ook wel vol. De werking en veiligheid is ook beter, zo ook het schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de Kitchenaid geworden. Erg getwijfeld tussen Kenwood en Kitchenaid, maar ik vind de kitchenaid gewoon veel mooier om te zien! Zou misschien niet echt een punt moeten zijn in de overwegingen, maar dat is het bij mij wel! gekocht in Duitsland, was een leuke actie, kreeg er nu de ijskom, de citruspers, deegschraper en ijslepels bij.

Nu sparen voor de groentesnijdingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is ie......onzettend mooi! En al die kleurtjes......ik zou het liefst voor een knalgroene of paarse gegaan zijn, maar heb een open keuken, en dat was dus iets teveel van het goede, dus een bescheiden kleurtje gekozen! Braaf..Jo!,image73061431000155.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is ie......onzettend mooi! En al die kleurtjes......ik zou het liefst voor een knalgroene of paarse gegaan zijn, maar heb een open keuken, en dat was dus iets teveel van het goede, dus een bescheiden kleurtje gekozen! Braaf..Jo!,image73061431000155.jpg

staat trouwens goed bij die muur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik zelfs zonde. Kan natuurlijk niet in je keuken kijken qua ruimte
waarom zonde? het is een gebruiksproduct, geen kunst ofzo.

ik heb trouwens geen kitchenaid maar een bosch. staat ook zo voor het grijpen. met een kitchenaid wel overwegen om te laten staan. maar dan moet ik alsnog het kastje in voor de toebehoren, dat blijft toch niet allemaal op het aanrecht staan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...