Gerardus Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 Het is de Reuben braam. Krijgt bij mij een handvol bramen; nu nog klein en groen. Eerste jaar; maar zal , denk ik, nooit zo'n opbrengst krijgen als bv. Chester of Triple Crown. Ik ben wel heel benieuwd naar de smaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
windindewilgen Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 ik heb wat gegoogelt over reuben en op 2 websites: slecht bramen aroma. net als bedford giant: een kruising tussen braam en framboos met een speciaal aroma maar vrijwel geen braam aroma. bedford kende ik nog van 40 jaar geleden toen hij nog in de rassenlijst stond. maar hij wordt overal als braam aangeboden. klopt eigenlijk niet. ik denk dat reuben ook een kruising is. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.