jaapwerk Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Wat is de beste tijd om vroege aardapels te planten ik heb ze buiten staan om te kiemen . ik woon in het noorden van nederland zeeklimaat. Quote
JeroenSaarloos Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Wat is de beste tijd om vroege aardapels te planten ik heb ze buiten staan om te kiemen . ik woon in het noorden van nederland zeeklimaat. Wanneer de grond zijn eigen nét wel, nét niet goed laat bewerken en het niet nat is onderin, meteen aardappels planten. Quote Boeren... maar dan in het klein.
Jorg Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Bij mij gaan ze er ook binnen twee weken in. Quote
jaapwerk Geplaatst: 22 maart 2015 Auteur Geplaatst: 22 maart 2015 bedankt ik ga ze de komende week ook poten Quote
Jan Lokman Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 hier gaat aankomend weekend de vroege, middel vroege en late de grond in Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Jan Lokman Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 nu maar hopen dat het niet teveel meer regent en de wind nog wat blijft waaien (droogt lekker)zondag nieuwe maan, ideaal voor de aardappel dus dan is het pootdag ipv paasdag Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
grassprietje Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Als het een beetje droog is gaan ook hier maandag de aardappelen de grond in! Quote
thijmen Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Het moet echt droog zijn, anders verrotten ze al voordat ze blad hebben aangemaakt. Quote
Roelie Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Ik zie het nog even aan, warmte moet het doen en dat is nog even niet echt geweldig... Quote
geertlaurent Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Hier gaan ze waarschijnlijk zondag de grond in. Het is nu zowat het goede moment om aardappelen te poten. Quote
thijmen Geplaatst: 4 april 2015 Geplaatst: 4 april 2015 Ik wacht tot de grond droog is, maar ik tuin op kleigrond, dus langer nat. Quote
Nathanya Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Ik ook op zware, vette klei, de vroege staan er al sinds begin maart (en komen al boven piepen ) , de desiree gaat dit weekend de grond in. Quote
krijnvanleeuwen Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 26 maart de grond in gegaan, 8x eigenheimer, 8x dore en 8x bildtstar... De Doré komen al boven kijken! Quote
Mr. Ecotuinweetjes Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 In onze blog leggen we alles uit, ook de diepte voor vroege aardappelen:http://ecotuinweetjes.blogspot.be/2013/03/vroege-bio-aardappelen-planten.html?m=1 Quote Onze website is http://www.ecotuinforum.be en je vindt ons als Ecotuinweetjes op Facebook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.