Gast Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Hoi allemaal.Wie heeft er ervaring met deze webshop Baldur.http://www.baldur-nederland.nl/cart.htmik wil hier eventueel wat bestellen maar weet niet of dit een goede en betrouwbare suite is. Groetjes Jessica Quote
loes Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Nog nooit iets besteld. Maar deze site gebruikt nogal veel PhotoShop bij de afbeeldingen. Komt daardoor niet betrouwbaar over. Quote
suus76 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Ik zou het gebruik van photoshop niet willen linken aan onbetrouwbaarheid. Internet hangt aan elkaar van photoshop, evenals elk reclameblad/poster. Quote
Loraine Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Ik heb er 1 x wat besteldWerd vlot geleverd en alles was netjes verpaktDe plantjes zijn alleen echt heel erg klein en uiteindelijk word het niet helemaal zoals op de foto's in mijn geval Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Bubbels Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Beetje de "Duitse" Bakker Hillegom. Recensies zijn ook soortgelijk. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Deborah Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Wat wil je eigenlijk bestellen? (niet nieuwsgierig hoor ) Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Gast Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Een aantal fruit soorten wat weet ik nog niet precies maar de verzend kosten vallen me best mee. Daarom dus geïnteresseerd.4 plantjes ananaskers 3,33 dat vind ik nog een mooie prijs. maar weet niet of dat te doen is om die daar te bestellen. Quote
loes Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Ik zou het gebruik van photoshop niet willen linken aan onbetrouwbaarheid. Internet hangt aan elkaar van photoshop, evenals elk reclameblad/poster.er is wel een verschil tussen photoshop en photoshop.bij Baldur(en Bakker Hillegom) worden de foto's zo geknipt en geplakt dat het niet meer lijkt op de werkelijkheid. dat is gewoon misleiding, het plantje gaat in de verste verte niet lijken op het plantje van de foto. een leuk topic hierover: photoshoppen-van-groenten-kruiden-fruit-t3933.html Quote
Itoero Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Ik heb er 2 jaar geleden enkele pepino-plantjes besteld.Ze waren in goede staat toen ze aankwamen en zijn snel beginnen groeien. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
gerritr1955 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Een aantal fruit soorten wat weet ik nog niet precies maar de verzend kosten vallen me best mee. Daarom dus geïnteresseerd.4 plantjes ananaskers 3,33 dat vind ik nog een mooie prijs. maar weet niet of dat te doen is om die daar te bestellen. Gewoon doen lijkt mij. Eigen ervaring is het beste. In de meeste gevallen is het zo dat als je recensies leest je ook niet veel wijzer wordt.De een is laaiend enthousiast en de ander breekt de leverancier met zijn commentaar. Quote Hortus est amicus meus.
AshaiRey Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Ik heb er 2 jaar geleden een platte perzik gekocht. Was een heel klein boompje dat binnen kwam maar wel gezond en is ondertussen lekker gegroeit en heeft vorig jaar een paar vruchten gegeven. Quote Groetjes,Bram
Gast Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 hoi AshaiReyhoelang duurt het voordat je de bestelde perzik kreeg nadat je deze besteld had. Quote
Yabba Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Bestelde vroeger altijd aparte dingen bij Baldur, en het ging altijd goed. Wordt uit voorraad altijd binnen 1 tot 8 dagen bezorgd. Quote Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
AshaiRey Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Het verzenden duurde ongeveer een week. Kan het niet precies zeggen want er zat een weekend tussen. Quote Groetjes,Bram
suus76 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Ik heb er vorige week wat zinnia soorten besteld. Vandaag de levering gekregen. Niet heel snel, maar ook niet heel langzaam. Helaas incompleet, van de drie soorten heb ik er maar 2 ontvangen terwijl ze wel alledrie op de factuur staan. Daarnaast ben ik behoorlijk verbaast over de wijze van verzenden. De twee zakjes zaten aan een pakbon geniet, en hadden met gemak in een enveloppe gepast. In plaats daar van kwam er een bezorger met een enorme kartonnen doos ( twee keer het formaat van een schoenendoos) waar de zakjes in zaten. Erg zonde , niet heel economisch, en gezien het feit dat de bestelling niet compleet was, is dit waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik hier iets kocht. Helaas waren zij de enigen die de soort aanboden. Quote
sokrates Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Lol! Ik bekijk net die site van Baldur en het is inderdaad ongelooflijk, wat een photoshop terreur. Daar zou ik persoonlijk noooit iets kopen. Wat een volksverlakkerij! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.