geedee Geplaatst: 14 april 2015 Share Geplaatst: 14 april 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 19 april 2015 Als iedereen even mijn 1e bericht wil bekijken of ik niets vergeten ben van onze ruilafspraken? Het gebeurd wel eens dat ik iets per pb heb afgesproken , ik hoop dat alles erop staat.Deze week ga ik de planten en andere ruilspulletjes klaarmaken..aan t einde van de week van mijn ruilkraampje dicht Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 27 april 2015 Niemand meer voor de laatste boeken? Mijn tas gaat dicht vanavond... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 27 april 2015 Share Geplaatst: 27 april 2015 Ik heb wel belangstelling voor het boek over kippen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 27 april 2015 Ik stop hem voor je in de tas Kibas.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 27 april 2015 Share Geplaatst: 27 april 2015 Fijn! Dank je Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.