Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Suus' MTFD lente 2015 V&A lijstje

SuusP

Aanbevolen berichten

Suus, ik heb waarschijnlijk een gele herfstframboos plant voor je. de uitlopers komen alweer in de bak omhoog dus daar kan ik er wel wat van uitgraven.

ik zie zo nog niets in je lijst. heb je misschien een lekkere rode herfstframboos? anders is het zo ook wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tomaten even opgezocht, voor zover ik kan zien lijken ze allemaal best hoog te groeien. Maar de Oda paprika niet. En die klinkt erg lekker. Zullen we daar een plantje van ruilen voor het bijenvoer?

Misschien heb ik wel wat kleine tomaatjes voor je hoor, maar daar heb ik niet zo heel veel zaad van en ik wil zelf ook gaan proberen met een afdakje etc. dus dan zijn lage soorten ook wel handig. Als ik er genoeg heb die goed opgroeien neem ik er wat voor je mee Een paar Oda's kunnen sowieso wel.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, ik heb belangstelling voor de patisson Custard white. Ik heb mijn ruillijst inmiddels ook klaar: post258677.html#p258677

Hoi Kibas! Dan krijg je de zaadjes van mij, is dat ok? Ik heb wel interesse in:

Dahlia Ann Breckenfelder (geel met rood), zaad.

Goudsbloem* Calendula officinalis Fiesta Gitana, laag soort

Sla# Parella red, kan tot -10 grC, ideaal voor nateelt, komt goed op

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, ik heb waarschijnlijk een gele herfstframboos plant voor je. de uitlopers komen alweer in de bak omhoog dus daar kan ik er wel wat van uitgraven.

ik zie zo nog niets in je lijst. heb je misschien een lekkere rode herfstframboos? anders is het zo ook wel goed.

Nee helaas, geen herfstframboos, alleen een rode zomerframboos. Een uitloper van de gele is dan ook erg welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus mag ik?

tomaten:

1x ananas noir (multicolor vleestomaat)

1x moonglow (oranje middelgroot)

Jazeker! De Ananas noir is wel spannend, ik heb nog maar 2 zaadjes. Dus als die netjes willen kiemen, dan zijn ze voor jou De moonglow moet sowieso lukken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, zie net dat je ook verschillende muntstekjes hebt. Zijn die er nog? Dan heb ik daar ook wel oren naar.

En waar kan ik jou dan verder blij mee maken?

Berijl, is phacelia of inkarnaatklaver een groenbemester die jij ziet zitten? Die komen in ieder geval niet terug in het voorjaar namelijk

Edit: ik zit toch krapper in de puntpaprika dan ik dacht dus die schrap ik toch maar van de lijst.

aangepast door Gast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas, geen herfstframboos, alleen een rode zomerframboos. Een uitloper van de gele is dan ook erg welkom

Prima, dan noteer ik dat op mijn ruillijst

Er is vast nog wel iemand die voor mij een uitloper heeft van een rode herfst framboos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tomaten even opgezocht, voor zover ik kan zien lijken ze allemaal best hoog te groeien. Maar de Oda paprika niet. En die klinkt erg lekker. Zullen we daar een plantje van ruilen voor het bijenvoer?

Misschien heb ik wel wat kleine tomaatjes voor je hoor, maar daar heb ik niet zo heel veel zaad van en ik wil zelf ook gaan proberen met een afdakje etc. dus dan zijn lage soorten ook wel handig. Als ik er genoeg heb die goed opgroeien neem ik er wat voor je mee Een paar Oda's kunnen sowieso wel.

Dankjewel Suus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, zie net dat je ook verschillende muntstekjes hebt. Zijn die er nog? Dan heb ik daar ook wel oren naar.

En waar kan ik jou dan verder blij mee maken?

Berijl, is phacelia of inkarnaatklaver een groenbemester die jij ziet zitten? Die komen in ieder geval niet terug in het voorjaar namelijk

Edit: ik zit toch krapper in de puntpaprika dan ik dacht dus die schrap ik toch maar van de lijst.

ah, superblij met de mutstekjes! Ik ga er dit weekend even voor zitten, ik ken de door jou genoemde groenbemesters niet maar zal eens kijken of ik ze ergens kan krijgen.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen, ik heb helaas nog geen bevestiging gekregen van mijn baas dat ik daadwerkelijk vrij krijg het weekend van 2 mei. E.e.a hangt af van de drukte rondom de examens en daar valt nu nog niet zoveel over te zeggen. Ik heb aangegeven dat ik echt NIET wil werken die dag, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat er (veel) leerlingen zijn die een 6-daagse cursus biologie nodig achten om te slagen. Maar goed, geen zekerheid voorlopig dus. Er bestaat een kans dat ik niet kan komen, dus hou daar rekening mee

aangepast door Gast

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...
  • 1 maand later ...
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...