angela Geplaatst: 11 februari 2015 Share Geplaatst: 11 februari 2015 Suus mag ik? tomaten:1x ananas noir (multicolor vleestomaat)1x moonglow (oranje middelgroot) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 11 februari 2015 Share Geplaatst: 11 februari 2015 Ik heb de tomaten even opgezocht, voor zover ik kan zien lijken ze allemaal best hoog te groeien. Maar de Oda paprika niet. En die klinkt erg lekker. Zullen we daar een plantje van ruilen voor het bijenvoer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Suus, ik heb belangstelling voor de patisson Custard white. Ik heb mijn ruillijst inmiddels ook klaar: post258677.html#p258677 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Suus, ik heb waarschijnlijk een gele herfstframboos plant voor je. de uitlopers komen alweer in de bak omhoog dus daar kan ik er wel wat van uitgraven. ik zie zo nog niets in je lijst. heb je misschien een lekkere rode herfstframboos? anders is het zo ook wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2015 Ik heb de tomaten even opgezocht, voor zover ik kan zien lijken ze allemaal best hoog te groeien. Maar de Oda paprika niet. En die klinkt erg lekker. Zullen we daar een plantje van ruilen voor het bijenvoer?Misschien heb ik wel wat kleine tomaatjes voor je hoor, maar daar heb ik niet zo heel veel zaad van en ik wil zelf ook gaan proberen met een afdakje etc. dus dan zijn lage soorten ook wel handig. Als ik er genoeg heb die goed opgroeien neem ik er wat voor je mee Een paar Oda's kunnen sowieso wel. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2015 Suus, ik heb belangstelling voor de patisson Custard white. Ik heb mijn ruillijst inmiddels ook klaar: post258677.html#p258677Hoi Kibas! Dan krijg je de zaadjes van mij, is dat ok? Ik heb wel interesse in:Dahlia Ann Breckenfelder (geel met rood), zaad.Goudsbloem* Calendula officinalis Fiesta Gitana, laag soortSla# Parella red, kan tot -10 grC, ideaal voor nateelt, komt goed op Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2015 Suus, ik heb waarschijnlijk een gele herfstframboos plant voor je. de uitlopers komen alweer in de bak omhoog dus daar kan ik er wel wat van uitgraven. ik zie zo nog niets in je lijst. heb je misschien een lekkere rode herfstframboos? anders is het zo ook wel goed.Nee helaas, geen herfstframboos, alleen een rode zomerframboos. Een uitloper van de gele is dan ook erg welkom Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2015 Suus mag ik? tomaten:1x ananas noir (multicolor vleestomaat)1x moonglow (oranje middelgroot) Jazeker! De Ananas noir is wel spannend, ik heb nog maar 2 zaadjes. Dus als die netjes willen kiemen, dan zijn ze voor jou De moonglow moet sowieso lukken hoor. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2015 (aangepast) oei, zie net dat je ook verschillende muntstekjes hebt. Zijn die er nog? Dan heb ik daar ook wel oren naar. En waar kan ik jou dan verder blij mee maken?Berijl, is phacelia of inkarnaatklaver een groenbemester die jij ziet zitten? Die komen in ieder geval niet terug in het voorjaar namelijk Edit: ik zit toch krapper in de puntpaprika dan ik dacht dus die schrap ik toch maar van de lijst. 12 februari 2015 aangepast door Gast Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Prima Suus, staat genoteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Suus, ik heb waarschijnlijk een gele herfstframboos plant voor je. de uitlopers komen alweer in de bak omhoog dus daar kan ik er wel wat van uitgraven. ik zie zo nog niets in je lijst. heb je misschien een lekkere rode herfstframboos? anders is het zo ook wel goed.Nee helaas, geen herfstframboos, alleen een rode zomerframboos. Een uitloper van de gele is dan ook erg welkom Prima, dan noteer ik dat op mijn ruillijst Er is vast nog wel iemand die voor mij een uitloper heeft van een rode herfst framboos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 12 februari 2015 Share Geplaatst: 12 februari 2015 Ik heb de tomaten even opgezocht, voor zover ik kan zien lijken ze allemaal best hoog te groeien. Maar de Oda paprika niet. En die klinkt erg lekker. Zullen we daar een plantje van ruilen voor het bijenvoer?Misschien heb ik wel wat kleine tomaatjes voor je hoor, maar daar heb ik niet zo heel veel zaad van en ik wil zelf ook gaan proberen met een afdakje etc. dus dan zijn lage soorten ook wel handig. Als ik er genoeg heb die goed opgroeien neem ik er wat voor je mee Een paar Oda's kunnen sowieso wel. Dankjewel Suus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
berijl Geplaatst: 13 februari 2015 Share Geplaatst: 13 februari 2015 oei, zie net dat je ook verschillende muntstekjes hebt. Zijn die er nog? Dan heb ik daar ook wel oren naar. En waar kan ik jou dan verder blij mee maken?Berijl, is phacelia of inkarnaatklaver een groenbemester die jij ziet zitten? Die komen in ieder geval niet terug in het voorjaar namelijk Edit: ik zit toch krapper in de puntpaprika dan ik dacht dus die schrap ik toch maar van de lijst.ah, superblij met de mutstekjes! Ik ga er dit weekend even voor zitten, ik ken de door jou genoemde groenbemesters niet maar zal eens kijken of ik ze ergens kan krijgen. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 14 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 14 februari 2015 (aangepast) Lieve mensen, ik heb helaas nog geen bevestiging gekregen van mijn baas dat ik daadwerkelijk vrij krijg het weekend van 2 mei. E.e.a hangt af van de drukte rondom de examens en daar valt nu nog niet zoveel over te zeggen. Ik heb aangegeven dat ik echt NIET wil werken die dag, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat er (veel) leerlingen zijn die een 6-daagse cursus biologie nodig achten om te slagen. Maar goed, geen zekerheid voorlopig dus. Er bestaat een kans dat ik niet kan komen, dus hou daar rekening mee 14 februari 2015 aangepast door Gast Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 14 februari 2015 Share Geplaatst: 14 februari 2015 Hey Suus,Ik zie dat ik nog niet op het lijstje sta maar klopt het dat je een gembermunt en grapefruit stekje voor mij apart houdt?Kijk tzt ook op mijn ruilpagina daar zit dan vast wel wat tussen.Ik zal deze gaande weg aanvullen als de zaailingen ook daadwerkelijk opkomen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 14 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 14 februari 2015 Zet ze erbij voor je op de lijst. Mijn muntjes zijn de winter (tot nu toe) goed doorgekomen, dus het moet wel lukken om daar flink wat stekken van te nemen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 14 februari 2015 Share Geplaatst: 14 februari 2015 Super dank je wel, nu nog hopen dat je vrij krijgt. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 25 februari 2015 Share Geplaatst: 25 februari 2015 Jij krijgt van mij de Phacelia campanularia toch? Bijenvoer blauw.Het staat wel op mijn lijstje, maar nog niet op die van jou dus nu ben ik even in de war. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 25 februari 2015 Ja, klopt. Moet het lijstje even aanpassen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 26 februari 2015 Share Geplaatst: 26 februari 2015 O gelukkig! Ik was even bang dat ik het verkeerd had. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 13 april 2015 Lieve mensen, ik baal als een stekker maar: helaas, een vrije dag op 2 mei zit er niet in. Ik ben er dus dit keer niet bij Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 13 april 2015 Share Geplaatst: 13 april 2015 Jammer voor je Suus! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2015 Share Geplaatst: 13 april 2015 Jammer Suus! Misschien dat iemand wat ruilzaken voor je op kan pikken en weer af kan leveren als ze toevallig bij je in de buurt komen binnenkort? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 13 april 2015 Share Geplaatst: 13 april 2015 Balen Suus Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 23 april 2015 Woehoe! Het is toch gelukt om vrij te krijgen op 2 mei, dus ik ben er toch bij!~ Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.