Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@gedee, eten zou dodelijk zijn voor mij. Ik heb ondertussen het stadium bereikt dat ik het niet eens meer kan aanraken zonder blaren te krijgen en al flink ziek van te worden. Dus moet altijd zo'n epipen bij me dragen.

Ik pas gewoon goed op en blijf bij alles varkens gerelateerd uit de buurt.

Vind het leuk om een paar gezichten bij de namen alhier te kunnen "plakken", dus besloten toch te komen

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:
Vind het leuk om een paar gezichten bij de namen alhier te kunnen "plakken", dus besloten toch te komen

Ha, ha.....Herken ik helemaal ...zeker de eerste keer dat ik ging en nog helemaal niemand van gezicht kende. Op een of andere manier maak je toch voorstellingen vooraf, zeker als je van iemand allerlei berichtjes leest. Mijn ervaring in maart 2013 was dat mijn beelden meestal helemaal niet klopten... Zo stelde ik me "moestuiniers" vooral voor als gepensioneerden of zo Bleek helemaal niet zo te zijn

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Een keer leuk om naast de naamkaartjes ook schermafbeeldingen op te spelden? Stukje herkenbaarheid.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Zet me toch nog maar even op ovb. Ik heb best wel moeite met het feit dat het een zaterdag is.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hej Bouwvrouwe,

Kan er niet bij zijn op 2 mei wegens nachtdienst, maar heb wel zaden over en zeer waarschijnlijk ook diverse soorten tomatenplanten dus als je ze een lift richting Zelhem wilt geven voor de liefhebber...

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum, en ik lees allemaal berichten over de MTFD.

Het lijkt mij erg leuk om te komen, ik heb alleen helaas geen stekjes en een beetje zaadjes over.

Heeft het dan wel nut voor mij om te komen?

Geplaatst: (aangepast)

heeft altijd zin, de MTFD is veel meer dan alleen ruilen.

als je iets wil ruilen kan dat ook met andere dingen. zo ruil ik bijvoorbeeld iets voor geleisuiker.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Er zijn ook mensen die niet ruilen maar gewoon gezellig komen kletsen en kennis maken met elkaar lekker lunchen of bij Jorieke naar de varkens komen kijken.

En als je een plantje ziet wat je graag zou willen op iemand zijn ruillijst gewoon vragen de meeste vinden het helemaal niet erg om zo iets weg te geven.

Geplaatst:
Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum, en ik lees allemaal berichten over de MTFD.

Het lijkt mij erg leuk om te komen, ik heb alleen helaas geen stekjes en een beetje zaadjes over.

Heeft het dan wel nut voor mij om te komen?

Wij werden lid van het forum op maandag 22 september 2014 en gingen zondag 28 september naar de MTFD - geen minuut spijt van gehad.

Niet iedereen loopt met 5 A4-tjes rond aan ruilafspraken.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...