geedee Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Dat is niet zo fijn....heb je 't ook bij t eten van varkensvlees?? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 @gedee, eten zou dodelijk zijn voor mij. Ik heb ondertussen het stadium bereikt dat ik het niet eens meer kan aanraken zonder blaren te krijgen en al flink ziek van te worden. Dus moet altijd zo'n epipen bij me dragen.Ik pas gewoon goed op en blijf bij alles varkens gerelateerd uit de buurt. Vind het leuk om een paar gezichten bij de namen alhier te kunnen "plakken", dus besloten toch te komen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 De varkens zitten verderop, dus je kunt er vele vele (vele) meters vandaan blijven. En toch een boel kletsen en ruilen en eten. Bij het huis en de schuren hebben we geen varkens, nooit. Dus dat scheelt, hoop ik? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
loes Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 er zullen op de MTFD ook wel meerdere rondlopen die een epipen kunnen hanteren. (ikzelf o.a.)misschien ook wel een prettig idee? Quote
weknow Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Vind het leuk om een paar gezichten bij de namen alhier te kunnen "plakken", dus besloten toch te komen Ha, ha.....Herken ik helemaal ...zeker de eerste keer dat ik ging en nog helemaal niemand van gezicht kende. Op een of andere manier maak je toch voorstellingen vooraf, zeker als je van iemand allerlei berichtjes leest. Mijn ervaring in maart 2013 was dat mijn beelden meestal helemaal niet klopten... Zo stelde ik me "moestuiniers" vooral voor als gepensioneerden of zo Bleek helemaal niet zo te zijn Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
kenbeimer Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Een keer leuk om naast de naamkaartjes ook schermafbeeldingen op te spelden? Stukje herkenbaarheid. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
balkontuinder Geplaatst: 2 maart 2015 Auteur Geplaatst: 2 maart 2015 Ik heb je toegevoegd aan de lijst! Quote
kenbeimer Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Zet me toch nog maar even op ovb. Ik heb best wel moeite met het feit dat het een zaterdag is. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Bouwvrouwe Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Zet mij er maar bij alvast, moet nog even kijken of er kids/ man of iets meekomen ( en effe regelen dat ik word ontheven van mijn moederlijke plichten, ) Quote
jdw Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Hej Bouwvrouwe,Kan er niet bij zijn op 2 mei wegens nachtdienst, maar heb wel zaden over en zeer waarschijnlijk ook diverse soorten tomatenplanten dus als je ze een lift richting Zelhem wilt geven voor de liefhebber... Quote
Aardpeer Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Ook ik kom 2 mei helemaal naar Zelhem . Mijn ruillijstje volgt nog t.z.t. Quote
aussiekarin Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Ik zal ook van de partij zijn (met partner). Quote
Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hoi allemaal,Ik ben net nieuw hier op het forum, en ik lees allemaal berichten over de MTFD.Het lijkt mij erg leuk om te komen, ik heb alleen helaas geen stekjes en een beetje zaadjes over.Heeft het dan wel nut voor mij om te komen? Quote
loes Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 (aangepast) heeft altijd zin, de MTFD is veel meer dan alleen ruilen. als je iets wil ruilen kan dat ook met andere dingen. zo ruil ik bijvoorbeeld iets voor geleisuiker. 9 april 2015 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Er zijn ook mensen die niet ruilen maar gewoon gezellig komen kletsen en kennis maken met elkaar lekker lunchen of bij Jorieke naar de varkens komen kijken.En als je een plantje ziet wat je graag zou willen op iemand zijn ruillijst gewoon vragen de meeste vinden het helemaal niet erg om zo iets weg te geven. Quote
Groentjuh Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hoi allemaal,Ik ben net nieuw hier op het forum, en ik lees allemaal berichten over de MTFD.Het lijkt mij erg leuk om te komen, ik heb alleen helaas geen stekjes en een beetje zaadjes over.Heeft het dan wel nut voor mij om te komen? Wij werden lid van het forum op maandag 22 september 2014 en gingen zondag 28 september naar de MTFD - geen minuut spijt van gehad. Niet iedereen loopt met 5 A4-tjes rond aan ruilafspraken. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
balkontuinder Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Geplaatst: 9 april 2015 Het is gewoon een gezellige forumdag, al ben ik zelf nog nooit geweest. Het ruilen lijkt me een bijkomend voordeel van elkaar ontmoeten, maar is natuurlijk geen pre! Quote
Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hartelijk bedankt allemaal voor jullie reacties, okay dan ik ga gewoon Mijn zoon en dochter willen dit ook meemaken kan dit wel? Quote
balkontuinder Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Tuurlijk! Volgens mij komen er wel meer kinderen. Quote
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 hehehe zijn al volwassen hoor maar het blijven mijn kinderen lololol Quote
jasmin Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 (aangepast) @Balkontuinder, noteer mij voor 2 personen extra. Wij komen met zijn drieën. edit: plus nog een kleuter van vier!! Er komen toch meer kinderen? 11 april 2015 aangepast door Gast Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.