balkontuinder Geplaatst: 26 januari 2015 Geplaatst: 26 januari 2015 (aangepast) Omdat ik te nieuwsgierig ben wie er allemaal naar de moestuinforum-dag komen, kun je jezelf hier opgeven voor de volgende MTFD.Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem. Routebeschrijving Info over de vorige MTFD Iedereen is welkom, voor veel kletsen en ruilen en eten en kijken en nog meer kletsen. Het maakt niet uit hoelang je lid bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc. Ik heb begrepen dat partners en kinderen ook welkom zijn omdat er veel leuks te zien is bij Jorieke en Joep, en er ruimte genoeg is, zeker bij lekker weer. Vergeet niet om bij Angela aan te geven wat je meeneemt, dat kan in dit topic Als je twijfelt om te komen vanwege vervoer, kijk dan even in het carpooltopic. Misschien kun je met iemand meerijden en je dagje uit nog gezelliger maken! Aanwezig: (door te klikken op de naam kom je direct uit in desbetrefffend aanbod en vraag-topic)- Jorieke123- Joep- De veldvarkentjes- Angela- JDtje (+1)- WeKnow- Jorg- balkontuinder- appelvrouw (+1) (boekenlijst- Geedee (+1)- Aalterse Willy (+1)- Estemy (+2) - Goldfish- Nasuada (+2 kinderen)- OldRose (+1)- Jasmin (+2)- Indy (+1)- Esthe76r- henkg- berijl- spike- salamandertje- koolrabi- Erny- Kibas (+1)- simke- Gemma (+1)- loes- kim- jootje- Ciska (+1)- prettiggestoord (+1)- Yuras- Jodi (+ ??)- Bouwvrouwe- Aardpeer- aussiekarin (+1)- Melissa1611- Cupcakeje (+2)- RobO (+1)- Memlau (+1)- SuusP- YvonneH- Raquette- Anna (+1) Totaal aantal: 66 1 mei 2015 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 januari 2015 Geplaatst: 26 januari 2015 En ik en Lie. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aalterse-willy Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 Jacqueline en ik ook. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
balkontuinder Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Geplaatst: 27 januari 2015 Bijgewerkt! Geedee, uit hoeveel personen bestaat jouw "Co"? Of is dat toevallig toch een naam? Quote
SuusP Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 Ik hoop er dit jaar bij te zijn, even afhankelijk van de examendrukte op het werk. Ga er maar vanuit dat ik kom Misschien sleep ik mijn vriend mee. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Estemy Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Ik ben ook +1 (mijn vriendin Anna), misschien +2, als Kim ook komt. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Goldfish Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 (aangepast) Dit MTFD "groentje" is er bij in gezelschap van forumlid Marijke. 1 februari 2015 aangepast door Gast Quote
Nasuada Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Hi,Ik heb het hier thuis in de groep gegooid aangezien mijn beide kids op 1 en 3 mei jarig zijn enbik ook erg graag naar het mtfd ga.we zijn er uit, het feest is 3 mei de voorbereidingen 1 mei duzzzz....wij komen ook 3 personenGroetjes nas Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Och...wie weet...blijkt 2 mei een heel leuk (tussen)verjaardags-uitje. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Nasuada Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Ja, ik wil de voorpret van ruilen en weggeven echt niet missen dus ben blij dat wij het zo hebben kunnen oplossen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Old Rose Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 eehh mijn naam stond erbij en nu niet meer Ik en mijn manneke komen echt wel Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
jasmin Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 Mijn plan is om te komen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Nynkef Geplaatst: 29 januari 2015 Geplaatst: 29 januari 2015 Helaas, ik ben er niet, wij zijn dan op vakantie. Ver weg Quote
balkontuinder Geplaatst: 29 januari 2015 Auteur Geplaatst: 29 januari 2015 Het is weer bijgewerkt! Quote
marijke Geplaatst: 30 januari 2015 Geplaatst: 30 januari 2015 Ja, ik hoop met Goldfish mee te komen! Quote
Esthe76r Geplaatst: 30 januari 2015 Geplaatst: 30 januari 2015 Ik ben graag weer van de partij. Hopelijk kan ik vrij krijgen. Quote
Groentjuh Geplaatst: 31 januari 2015 Geplaatst: 31 januari 2015 Dos Groentjohs ! Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Jorieke123 Geplaatst: 31 januari 2015 Geplaatst: 31 januari 2015 Dat is al een mooie lijst jongens! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.