Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi mijn naam is kim en ben 24 jaar en heb totaal geen ervaring met een moestuin tot noch toe. Ik heb ook geen moestuin maar wil onze border gaan vullen met groente en fruit. Op het moment staat er wel een nog kleine peren, kersen en een perzikboomje in de tuin.

Wie weet krijg ik straks echte groene vingers

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Peren, kersen, perzik dan heb je al meer fruitbomen dan ik (heb geen perzik). Een groenteborder kan echt een mooie vervanger zijn van een klassieke sierborder. Veel plezier ermee en ik ben al benieuwdnaar de ffoto's van mei/juni als alles er mooi bijstaat.

Geplaatst:

Leuk! Ik ben zelf 26 en sinds 2 jaar bezig met moestuinieren. Heb een klein moestuintje in me achtertuin! Pas maar op straks staan in je hele tuin bakken met groente

Geplaatst:

Bedankt voor alle welkoms berichten

Peren, kersen, perzik dan heb je al meer fruitbomen dan ik (heb geen perzik). Een groenteborder kan echt een mooie vervanger zijn van een klassieke sierborder. Veel plezier ermee en ik ben al benieuwdnaar de ffoto's van mei/juni als alles er mooi bijstaat.

Haha ja ben zelf meer fruit eter dan groente eter dus veel fruit in de tuin is altijd mooi ondertussen ook 2 druiven en framboos gekocht. En in seizoen even nog de aardbei plantjes regelen

Leuk! Ik ben zelf 26 en sinds 2 jaar bezig met moestuinieren. Heb een klein moestuintje in me achtertuin! Pas maar op straks staan in je hele tuin bakken met groente

Haha hoop het heb al enkele potten voor erbij gekocht. Nu maar hopen dat mijn groene vingers zich bewijzen

Geplaatst:

Ik ben zelf 29 en heb met mijn vriendin (24) een moestuin. Ik kan je zeggen, zeer verslavend!!!

oh, en dat grijze imago begint er de laatste jaren al behoorlijk vanaf te gaan hoor!

...hoewel ik helaas ook steeds meer grijze haren krijg...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...