Itoero Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik ben de tomaten en basilicum aan't verpotten en straks zet ik ze in de serre. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
geertlaurent Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Wat mij er dan weer aan doet denken dat ik basilicum ben vergeten te zaaien. Morgen wat voorzaait samen met de tagetes. Quote
Mari Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Tof idee die erwtenwigwam Ik heb vandaag de asperges opgebermd, de eerste lieten hun kopjes al zien. Nog 2 bloemkolen en slaplantjes uitgeplant. Quote
Valerie Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb eerlijk gezegd vooral verwonderd rondgekeken Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Gast Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb een stukje tuin omgespit omdat ik vandaag een extra stukje tuin erbij heb genomen. En ben bezig met het tegel paadje recht en beetje zonder hobbels te leggen. Want dat zag er echt niet uit. En vooral onkruid weghalen. Quote
Wokfish Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Nog maar eens ongeveer 45 plantjes verpot. Nog veel te gaan, maar dat moet wachten tot vrijdag! Quote
Ktrijn Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Een tomatenplantje dat ik teveel heb buiten op mijn balkon geplant. Om te zien of het hier op 1 hoog in het cenrum nog gaat vriezen 's nachts. Ik denk van niet, maar we zullen zien! Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Gisteren bij een vriendin van ons madam 250 beukjes geplant, een schone haag.Vandaag beetje gespit, uien geplant, pastinaak en wortelen gezaaid en de look opgekuist. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Mari Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Gisteren de oprit onkruidvrij gemaakt en lavendels gesnoeid. Vandaag het terrasje opgekuist en in slaap gevallen op het ligbed...ging mij maar eventjes neerleggen... Quote
geertlaurent Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 9 broccoli' s geplant en 4 aardappelen gepoot. Alles veel water gegeven, 2 frambozen geplant en ingegraven potten en voorzien van klimtouwen & daarna alle (20 tal) kolen verspeend. Plots waren we 3! uur later en zat mijn moestuin tijd erop. Ik blijf het raar vinden hoe weinig ik gedaan krijg in de tuin op zo veel tijd Quote
balkontuinder Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Foto's gemaakt van mijn aanvlieg-bij. Water gegeven. En nog wat foto's gemaakt voor de moestuinupdate. Quote
Ries. Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Ik heb vandaag mijn witlof eens na gekeken en flink wat geoogst.Hij gaat goed. Ook enige mensen op het moestuincomplex blij gemaakt met een maaltje lof. Hij is zo mals en lekker. Totaal geen harde ziel er in.Allé hier wat foto’s Quote
loes Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Ziet er goed uit Ries!! hier ook weer begonnen met de planten water geven en gezien dat de radijsjes al opkomen zojuist mijn man geholpen met het schoonmaken van de dakgoot aan de achterzijde. de woningbouw de dakgoten van de huurwoningen laten schoonmaken. daar kwam een hoop zooi uit, dus wij moesten er nu ook maar aan geloven.wij hebben enkel aan de achterzijde een bouwemmer vol rommel eruit gehaald (brede goten). morgen de voorzijde. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 de boel wat voorzien van gewoon kraanwater. geen berken- of strekwater Quote Hortus est amicus meus.
Uppy Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Mooi plekje uitgezocht voor mijn nieuwe hobby honingbijen. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
Flup Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Een klein deel gespit om straks de pompoenen te planten. Ik heb nu best veel ontkiemde pompoenzaden, dus ik moet nog een deel bijspitten en bemesten. De sla uit de koude bak in de volle grond gezet, in de koude bak deed de sla het minder goed dan de planten die al in de volle grond stonden, vandaar de verplaatsing. Heermoesstengels verwijderd (en helaas zijn dat er best veel!) en de planten in de moestuin water gegeven. Quote
Itoero Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Ik heb vandaag 2 sierpepers verpot en de laurier water gegeven. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Boomstamspelletje gemaakt, staat een metertje voor de gisteren ingeplante frambozen. Kan je handig op zitten terwijl je frambozen zit te snoepen en de kindjes kunnen zich ermee amuseren terwijl je de rest van de planten water gaat geven Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Dank je wel maar uiteraard is dit een idee dat ik al eens op internet gezien had. Ben nu de moestuin (de rand rond) kindvriendelijk/uitnodigend aan het maken. Heb ze liever op de plaatsen waar ik ze wil dan springend midden in het spinazie veldje al mogen ze gerust door de tuin (op de paden) stappen. Morgen komt er nog een racebaan door en als de kapaza mensen nog terug mailen komt er nog een erg leuk verrassinkje bij binnenkort Quote
Erny Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Heb twee Tiamo aardappeltjes, zo klein als een knikker, die waren uitgelopen in een potje gestoken... zoo schattig. Zou er nu ook een mini aardappelplantje aan komen met mini aardappeltjes...? En aldoende dus weer wat zon zitten meepikken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.