Joyce12 Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Gister de tomaten die meegewassen waren en dus begonnen te kiemen. Ook de wedstrijd koolrabi gezaaid! Quote
balkontuinder Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Pipo tomaatMini Bell tomaatSweet Banana paprikExplosive Ember peper Via de Deno-methode Quote
Lieke81 Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Wortel en prei onder glas, en uien (Zwijndrechtse teelt) erwten bietjes en Romeinse sla zo in de SFG Quote
RobO Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 rodekool, zuurkoolkool, bloemkool, selder, sla, andijvie, knolselder, knolvenkel (?) Quote
suus76 Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 rode kool , bloemkool, spitskool, spruitjes, koolrabi, knolselderij, bleekselderij, vroege aardappelen, zinnia's, uien en de aardbeien in het wild losgelaten ( dat wil zeggen uit de kas in de bato stelling naar buiten). Quote
Mari Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 vandaag de wedstrijd koolrabi gezaaid en nog wat andere koolrabi, broccoli en romanescokool Quote
Lunake Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Vandaag Afrikaantjes gezaaid en de reukerwten laten weken. Verder portie 2 van de pluksla gezaaid onder de tunnel. Dit weekend ook al paprika, courgette, butternut, kerstomaatjes, bieslook en paarse basilicum. Wiiii we zijn op dreef Quote
HuubvG Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Zaailingen peper verspeend:P de Poinsettia, Prairie Fire, Marbles, Thick Red. Alle oude zaad had ik gezaaid, alles was opgekomen, per soort heb ik 3 zaailingen behouden en verspeend naar een eerste potje. Alle tomatenzaden die ik nog had liggen, gezaaid:oranje van goeijenbier, sprite, san marzano, balkonstar, snowberry, zuckertraube, black cherry, aladdin's lamp, gardener's delight, christal. Quote
Gast Bor Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Vandaag het volgende in koffiefilters en daarna in gripzakjes gezaaid: 30 x Tiny tim cherry tomaat12 x Balkonzauber chery tomaat20 x Rode zonnehoed Als het goed gaat is over 7 dagen het merendeel ontkiemt. Quote
balkontuinder Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Snijbiet Rainbow Mix en Spinazie Matador.Allebei buiten in de bak. 's Nachts gaat er vliesdoek over. Quote
Deborah Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Fragaria moschataFragaria chiloensis 'Chaval'Anemone nemorosa Van elk 4 planten gezet Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
harm07 Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Vandaag weer bloemen gezaaid. De eerste keer heb ik ze verkeerd gezaaid (denk ik). Quote
Piroska Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 De wedstrijd koolrabi gezaaid En op de gok dat alles volgende maand de grond in kan het het 20 graden is in Hongarije: ( meestal geen slechte gok) Komkommer sensationMeloen Noir des CarmesFlessenpompoen lang en rechte versie hier heet hij worstenpompoen pompoen Lady Godivapompoen bleu d"Hongariemuizenmeloenokraaugurkenpompoen uchiki kuriwitte ronde courgettespagettipompoencourgette ronde de NiceKhiva KomkommerArmeense komkommerCourgette gold rushCourgette ambassadorpompoen flat white boer Fordpompoen Comet OlkurbisOranje ananasmeloen Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Nynkef Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Vandaag 4 soorten sla, daarnaast andijvie en een paar rode bieten. Quote
Waaslander Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Tomaten verplant waren met verschillende in 1 potje gezaaid omdat ik twijfelde aan het zaad Quote
RENEHENDRIK Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 ik heb vanmiddag erwten gezaaid. 10 m2morgen zaai ik tuinbonen en zaaiuien in de volle grond. Quote
harmony Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Uien geplant, tuinbonen en peulen gelegd,wortelen, koolrabi (binnen), rucola, spinazie, ijsbergsla en schorseneren gezaaid.In de vensterbank gedijen de peper- en tomatenplantjes al prima. Quote
grassprietje Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Wat zijn jullie al druk zeg!! Hier moet de grond eerst omgeploegd worden voordat ik in de kas kan beginnen want die staat nog niet. Wel in huis wat vleestomaat, cherry, aubergine, paprika en peper gezaaid. Buiten in de achtertuin staat al een klein beetje erwten. Quote
geertlaurent Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Erwten, lage Karina, 60 stuks. Voorgezaaid in mijn voorzaaibak en allemaal keurig in gehalveerde WC-rolletjes. Kunnen door omstandigheden nu nog niet rechtstreeks in de grond op de moestuin en wachten tot april duurde me te lang Het tweede rijtje zaai ik dan wel in april rechtstreeks in volle grond. Quote
Kim Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Wat pluksla, raapsteeltjes, rucola en spinazie, allen buiten in bakken. En aardbeitjes verplant naar voorlopige potjes, om even te wachten tot hun plaatsje klaar is Quote
Mari Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 uien geplant en 2 rijtjes wortelen gezaaid Quote
Ariyana Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 Aardbeien! Ostara, 2 ontkiemde plantjes. Voor nu nog even binnen gezet in een bak. Zodra ze groter zijn gaan ze naar buiten. Wilde vandaag nog knoflook en peterselie planten/zaaien in de volle grond buiten en nog wat bakken halen bij de action om ook al paprika te kunnen zaaien en nog wat andere kruiden. Quote “When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”
benonderkoffer Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 in de kas: het was er lekker warm BloemkoolRode koolSla (in oude grote eierdoos)PeperPaprikaArtisjok AH plantjes overgepot: (priegel, priegel) SlaBrocolieRucola Op de bouw:De vorig jaar geplante knoflook vrijgemaakt van jong onkruid.van de 14 teentjes ontwaar ik 9 knoflookplantjes. Quote Groeten Ben Onderkoffer,Wie zaait zal oogsten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.