gwendolen Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 (aangepast) Hallo allemaal. Dit is mijn eerste moestuin. Afgelopen augustus verhuisden we van de stad naar het platteland. Van 0 naar 4600 m2 grond. Mijn man & ik kochten het huis vanwege de tuin en de ligging. Het huis is ondertussen verbouwd, dus nu kan het echte werk beginnen. Ik moet ALLES nog leren en begin daarom met een bescheiden moestuintje van 7.20 bij 1.20. Het plan is om dit in 6 vakken te verdelen en wisselteelt toe te passen. 28 december 2014 aangepast door Gast Quote
Jane Doe Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Gefeliciteerd met jullie verhuizing, veel plezier in jullie nieuwe thuis en tuin. Quote
Stan Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Dohave Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Ik ben jaloers op je, 4600m2 is HUGE! Quote
thea Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
petersmit Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Welkom Gwendolen! Ruim voldoende uitbreidings mogelijkheden Let er ook een beetje op dat het stukje grond ook geregeld in de zo'n staat. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
gwendolen Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Geplaatst: 29 december 2014 (aangepast) Bedankt voor het warme welkom allemaal. @petersmit Bedankt voor de tip. Het strookje is gelegen op het zuid-westen en krijgt behoorlijk wat zon. (Mijn droogmolen staat iets verderop ) Gisteren zijn we bezig geweest om de braam een kopje kleiner te maken. De strijd tegen de wilde braam is nog niet gestreden We zijn nog niet klaar 2 juni 2019 aangepast door Gast Quote
Erny Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Das een lekkere wirwar daar... Succes en welkom! Quote
marijke Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Wouw...wat een klus om die braam aan te pakken...ik hoop dat het een doornloze braam is?Is het trouwens goed gelukt? Quote
gwendolen Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Geplaatst: 30 december 2014 Helaas met doorns. En we moeten er nog een keer tegenaan. (De aanhouder wint) Quote
gwendolen Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Geplaatst: 31 december 2014 We zijn er super blij mee. De rust, ruimte, vogels. Heerlijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.