Holland Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Ideetje van Facebook gehaald Quote Vriendelijke groeten, Holland
HuubvG Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Mooi idee!Heb je dat plaatje ook van FB? Quote
Holland Geplaatst: 21 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2014 Ja niet bij mij thuis als je dat bedoelt Quote Vriendelijke groeten, Holland
weknow Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Is leuk idee! (Als je ruimte hebt ) Maar....uien en knoflook drogen best onder verschillende omstandigheden. Uien in de zon. Knoflook door wind en droge lucht (niet in de zon). Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 In strengen hangen ze ook altijd andersom op...met de bol naar beneden. Quote
Erny Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Oude rekken uit de afwasmachien zijn ook erg handig om uien/sjalotten/knoflook aan/in te hangen ter droging. Quote
Old Rose Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Ziet er wel gaaf uit Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
HuubvG Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Uien in de aarde laten tot het loof afsterft. Je knikt het loof op het laatst om dat te bevorderen. Quote
TimHoorn Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Oude rekken uit de afwasmachien zijn ook erg handig om uien/sjalotten/knoflook aan/in te hangen ter droging.Of wasrekken om je was aan te laten drogen, daar liggen ze bij ons een paar dagen op voordat we ze in de schuur opknopen. je vind ze regelmatig bij het grofvuil of je koopt ze voor een tientje bij de action. Quote
simke Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Of bij kringloop winkel. Voor 0,75 cent Quote
Piroska Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Ik laat mijn uien onder de afdak drogen, op de stoep in de wind, uit de regen. Mijn uien van vorig jaar hebben er een jaar gehangen, vorst , strenge vorst, wind etc.... maar na een jaar kon ik er nog van eten. PERFECT! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.