Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dat op het werk was een uitzondering na zoekraken van het pakket.

In de openingspost staat duidelijk de werkwijze. Je moet het pakket zelf bij het service punt ophalen. Daar is iedereen toch mee akkoord gegaan voor het aanmelden?? En laatste meer met stemmen is er ook weer voor de DHL(foryou) optie gekozen.

met DHL is trouwens niet eens veel trager dan PostNL. het enige verschil is dat je een pakket zelf moet ophalen. wat een groot voordeel is voor degene die werken (geen PostNL pakketbezorger aan de deur terwijl je er niet bent en na een 2e bezorgpoging alsnog je pakket bij het postkantoor moeten ophalen)

aangepast door Gast
Geplaatst:

Heb ik helemaal overheen gelezen voor mij is het niet erg service punt zit bij mij in de straat, het is alleen niet de gehele week open.

@Suus ik weet niet waar het service punt bij jou zit maar als je daar voor ver moet mag hij ook wel hier worden bezorgd? Dan breng ik hem gewoon mee als ik naar je toe kom.

Geplaatst:

Sorry ik verbaas me hier even over. ik stond als eerste en heb weknow gevraag mij later in de lijst te plaatsen omdat ik de doos vorig jaar al aan het einde heb gehad... op dit moment baal ik daarvan.

waarom LEZEN jullie niet voordat je je aanmeld?? vanaf het begin af aan is al bekend dat de doos op een DHL service punt bezorgd zou worden, zelfs met het tijdelijk zoekraken van de doos is het daar meerdere keren over gegaan.

Als je het er niet mee eens bent meld je dan maar weer af. misschien kom ik dan nog aan bod voordat het seizoen begint

Geplaatst:

Doe es een beetje lief zeg; goedemorgen............

Wie zegt dat ik niet lees?

Ik ga er vanuit dat je alles een keer proberen moet; dat heb ik dus nu gedaan en het bevalt niet dus ik doe het bij voorkeur niet nog eens.

Lijkt me niks om verder woorden aan vuil te maken of belerend over tegen anderen te doen, Loes.

Geplaatst:

Degene die hadden gelezen hadden voor het aanmelden al geweten dat de doos afgehaald moet worden bij het DHLservice punt. (edit: als jij wel had gelezen en het wel wist dan hoef je je dus niet aangesproken te voelen )

dat heeft niets te maken met beleren of wat dan ook.

Geplaatst:

Over de gekozen verzendwijze en waarom voor bezorgen bij servicepunt is gekozen: zie eerder in deze draad en aan het einde van het topic van verleden jaar: https://www.moestuinforum.nl/de-blije-zaden-doos-nieuwe-ronde-t11145-260.html. Niet dus vanwege het geld in de eerste plaats, maar vanwege dat verzender en ontvanger bewijs hebben en daarmee andere problemen te voorkomen.

Dat het ongeveer een week duurt als je - zoals in de regels staat - je na 3 a 4 dagen verder stuurt en meteen bij ontvangst de volgende op de lijst contacteert voor verzendadres, servicepunt en emailadres zodat je daarna meteen kunt verder sturen, dat is helemaal ingecalculeerd. Met tot hier toe 13 deelnemers zou de doos dan ergens eind januari al zijn ronde gemaakt hebben...rekenend tot en met april 2015 kunnen ca. 25 mensen deelnemen. Geen probleem dus!

In ieder geval voel ik er niets voor om de regels tussentijds te veranderen. Toen de doos de eerste keer vermist was, verleden week, heeft bovendien de meerderheid zich uitgesproken om met DHLforYou verder te gaan. Zo veel mensen, zo veel stemmen...maar iets als dit is niet goed meer te organiseren als over wat eerder is gecommuniceerd en geregeld steeds weer een discussiepunt wordt gemaakt. Ik wil vragen: Wacht daarmee tot een volgende doos georganiseerd wordt! Dat is het moment om afspraken zo nodig aan te passen.

@ Borderrose. Als je vanmiddag de doos hebt opgehaald, is het handig om meteen een PB-berichtje te sturen aan Lorainne als volgende op de lijst. Zij moet jou dan haar volledige naam en adres, haar emailadres en het servicepunt van DHLforYou waar ze het pak wil ophalen, doorgeven. Als je dan bijvoorbeeld maandag a.s. de doos met label kunt afgeven op een servicepunt bij jou in de buurt, zitten we toch precies op schema! Mocht Lorainne na 2 dagen nog niks hebben laten horen (verwacht ik niet ) of om een of andere reden even geen tijd hebben dan komt zij later en is SuusP aan de beurt.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Huh wie wat hoe? Loraine doet mij niks aan toch? Wat mis ik??

Anyway, "mijn" ophaalpunt zit niet echt op een handige plek dus Angela, als jij hem op kunt halen dan graag!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Nu ik zie dat de bzd ook in mijn buurt komt wil ik graag mee doen. Kan je mij in de buurt van limoen zetten. In de maand januari en februari ga ik elke week van den haag naar Haarlem reizen. Dus als iemand interesse heeft ik ben bereid op hem in deze perioden in noordholland af te geven. Of daar op te halen.

Geplaatst:

@ Simke,

Of en wanneer de BZD in je buurt komt, maakt niet zo heel veel uit. Ik vraag me af of je de eerste 2 berichten van dit topic even goed hebt doorgelezen? Vooral omdat je alleen spreekt over wekelijks naar Den Haag en Haarlem reizen.....en ophalen en wegbrengen.....gaat dat niet te lang duren?

Ik heb je PB met gegevens gehad, maar heb je nog niet op de lijst gezet. Ik wil eerst even zeker weten dat je alle afspraken over de manier waarop het gaat goed gelezen hebt!! Ook over het doorsturen van de doos ... Ik wacht dus nog even op je berichtje daarover van je.

Geplaatst:

Simke is aan de lijst met deelnemers toegevoegd.

Ik zat even te denken, Loes. Als ik uitga van ongeveer een week inclusief verzendtijd per deelnemer, dan zou jij ergens rond Nieuwjaar of de eerste weken van januari aan de beurt komen. Aanvankelijk had ik je als een van de eersten gezet, omdat ik me herinnerde dat je in september al hoopte dat de doos snel zou rondgaan. Maar ik had even heen gelezen over dat je bij je PB met opgave schreef liever achteraan de lijst te komen, dus heb ik dat op jouw verzoek weer veranderd. Nu meen ik tussen de regels door in je posts te lezen dat je toch graag wat eerder wilt (Kan me vergissen! Geschreven taal is moeilijk te interpreteren op niet duidelijk uitgesproken emotionele communicatie.) Als je heeel graag wat eerder wilt, kan ik je ook na Jasmin zetten op de lijst....in de hoop dat het degenen na jou niet zo veel uitmaakt of de doos een weekje later of eerder komt.....

Weknow (In een poging om het iedereen toch naar de zin te maken, zonder anderen tegen de haren in te strijken.... zou dat lukken??)

Geplaatst:

Zoals de planning nu loopt is het prima.

Met het gedoe rondom het afhalen van het pakket en mijn verbazing dat dat niet bij iedereen bekend was, had ik er even een hard hoofd in dat de doos de route nog zou rond maken voor maart/april.

Maar als jij zegt dat alles weer verder gaat volgens schema dan vertrouw ik daarop

Geplaatst:

N.a.v. Het berichtje van weknow, wil ik even laten weten dat ik contact heb gehad met borderrose.

Ze laat het mij weten als de doos op de post gaat/is.

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Okay. Bedankt om ons op de hoogte te houden!

Veel sterkte Borderrose! (Misschien ooit best goed om aan mensen als ik, die zich niet goed kunnen voorstellen hoe het is om met de ziekte van Lyme te moeten dealen, daarover wat meer te vertellen Ik weet dat er meer mensen die op het forum actief zijn, mee te maken hebben. Om beter te kunnen begrijpen! (Zelf heb ik veel geluk gehad dat atypische symptomen toevalligerwijze vroeg werden ontdekt en herkend verleden jaar door mijn huisarts en het met antibiotica kon worden behandeld.)

Loraine...geef je een berichtje als je de doos hebt?

Janita heeft laten weten om bij nader inzien niet mee te doen. Ik heb de lijst aangepast.

Geplaatst:

Misschien een nieuw topic aanmaken voor de ziekte van Lyme? Want daar is heel veel over te vertellen.

O.a. dat de standaard kuur die je van je huisarts krijgt, vaak niet afdoende blijkt te zijn zodat soms jaren later alsnog zeer ernstige klachten de kop op kunnen steken... (Niet om je bang te maken... maar dit gebeurt dus wel... huisartsen zijn vaak totaal niet op de hoogte van de ernst van de ziekte en van het feit dat de meest geadviseerde kuren veel te kort zijn...)

En PS: heb je je PB's de laatste tijd nog bekeken?

Geplaatst:

als mijn vingers weer een beetje mee werken zal ik mijn verhaal opschrijven; ik heb het wel in een extreme vorm overigens en heb al heel veel behandelingen gehad op verschillende manieren in verschillende circuits.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...