maggy Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 hallo iedereen heb juist verse pesto met rode pepers gemaakt kan ik deze invriezen ? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Maggy, het is handiger als je je vraag al zo'n beetje in de titel hebt staan. Kan je dat nog even aanpassen? (rechts onderin met de 'edit' knop.) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
maggy Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Geplaatst: 17 september 2014 waarom is een vragende vorm handiger?ik had liever een antword verwacht Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 Niet zozeer een vragende vorm, maar wel de bedoeling van je vraag. Je wilt weten of je het in kunt vriezen, dan is het handig als dat ook in de titel staat. Zo blijft het forum overzichtelijk, en verwarren mensen dit topic niet met een topic waar bijv. recepten staan voor verse pesto. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
maggy Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Geplaatst: 17 september 2014 ik vind het zo toch duidelijk genoeg hoor mn vraag staat toch bij inmaken en bewaren en niet bij koken en recepten ?ik vind dit nogal muggenziften ik denk dat ik maar zelf eens ga googelen dan kom ik het waarschijnlijk ook te weten Quote
loes Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 En dat zoeken/google is precies waarom een goede titel belangrijk is. Zodat een zoekmachine de vraag ook goed oppakt. De volgende met dezelfde vraag komt dan bij dit topic terechte. Een titel "verse pesto invriezen" is al voldoende. Dan krijg je ook sneller een antwoord.Ik dacht ook dat dit om een recept zou gaan. Inmaken en bewaren staan ook inmaak/bewaar recepten. Van pesto invriezen weet ik niets af. Quote
weknow Geplaatst: 17 september 2014 Geplaatst: 17 september 2014 @ Maggy. Ik vind het toch wel erg fijn om uit de titel precies te zien waar het over gaat. Dan kan ik meteen bepalen of ik er iets over weet of dat het me interesseert en of ik het topic verder wil volgen. Dat is niet pietluttig, maar zorgt voor een prettig en duidelijk forum en daar profiteert iedereen van! Bovendien gratis voor jou...beetje aanpassen aan de paar "regeltjes" die er zijn lijkt me dan vanzelfsprekend. Titelvoorstel: Pesto met pepers invriezen? Die paar woordjes kun je zo in de kop veranderen (anderen kunnen dat niet in jouw topic). Nu een antwoord op je vraag: Pesto kun je invriezen. Het makkelijkste in kleine bakjes of - als je 1x portietjes wilt - enkele lepels in dubbelgevouwen zilverpapier. Maar uit de diepvries moet je het binnen 1 a 2 dagen opgegeten hebben. Dan bederft het veel sneller dan vers. Voor zover ik weet maakt het niet uit of er rode pepers in verwerkt zijn of niet. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.