stevia Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Ik ben opzoek naar 5 rabarberstekken lieft de rode variateit.Aanbiedingen liefst van uit de omgeving van de Gooi en Vecht streek. stevia. Quote
thea Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Heb ze vorig jaar via marktplaats gekocht en ze hebben het verstuurd.Heb dit jaar al veel van geoogst.Bedrijf. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
bloemenkoningin Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 De stek kan klein genoeg zijn om te versturen. Ik wil wel kijken. De verzendkosten zijn alleen ietsje hoger. Quote
stevia Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Wie heeft er 3 rode rabarber stekken over liefst in de buurt van de Stichtse Vecht of omgeving Utrecht. stevia Quote
JDtje Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Ik heb wel rabarber zaad alleen deze op gekweekt zijn mag je pas jaar erop oogsten groet linda Quote
marja vH Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Wij gaan binnenkort onze grote rode rabarberplant verplaatsen dus dan is het vast wel mogelijk stekjes te maken.Alleen moet ik eerst uitzoeken hoe dat moet.Woon in zeist dus dat is niet ver van jou vandaan.mail maar even als je nog wat zoekt.Marja Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.