Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD lijstje Aalterse Willy


aalterse-willy

Aanbevolen berichten

Als er plantjes genoeg zijn wil ik ook graag een zevenjaars spinazie plantje.

Maak ik u blij met wat walnoten b.v.?

Daar zou ik wel blijf mee weten Aardpeer.

De notelaar bij mijn kippen draagt teveel te kleine noten, niets waard, alleen goed voor kraaien en eksters.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat staat er nu al klaar?

Drie keer rozemarijn, mierikswortel, jiaogulan, zevenjaarse spinazie (rumex patientia), frambozen, de japanse wijnbes moet ik zondagmorgen ophalen.

Druiven heb ik ook nog in de aanbieding, Boskoop glorie, witte van der laan en nog een paar onbekende blauwe druiven (grote zoete).

Rode bieten doe ik zaterdag en zondag uit en als er iemand soms warmoes wil dan breng ik dat ook mee, ze moeten toch weg want ze verstikken het witloof.

Wat bloemen breng ik ook nog mee, zeker die blauwe irissen die ik aan Connie beloofd had.

Iemand geïnteresseerd in 'schoenzolen'?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[.....]mierikswortel [...]
Met mierikswortel heb ik een wat ingewikkelde haat~liefde verhouding (heeft u wel eens een gazon gezien dat volledig werd overgenomen door mierikswortel ) Maar het smaakt goed, dus ik wil wel een tweede poging wagen. Heb je nog zaadjes, of plantjes? Ik heb even nu niets om serieus te ruilen. Euro's of een volgende mftd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik breng een grote plant mee, daar een stuk wortel van nemen en ge kunt voort, dat groeit allemaal.

Het beste is ze in een emmer met gaten zetten en inkuilen, wel worteldoek onder in die emmer.

Gedee, die bosbes stek moet ik toch niet op voorhand afknippen hé, die zou zo kapot gaan en de bieten komen er aan.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mag me altijd wat zaden geven van verschillende paprikas en pepers, capsicum zeg maar, spaanse peper heb ik nog maar in de kas kan ik bijna geen zaden nemen omdat alles door mekaar staat.

Ik neem wel een paar peperkes mee waarvan ik de naam niet meer weet en die laat ik dan daar achter voor de liefhebbers.

 

@Stan, denkt ge dat ik ook oesterzwammen zou kunnen kweken? Zo ja dan moet ge de bazin maar eens warm maken daarvoor. hier komen enkel champignons uit de kwekerijen over de vloer.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...