Liesje Geplaatst: 25 juli 2014 Share Geplaatst: 25 juli 2014 Hallo allemaal!Weten jullie wat er met mijn witte druif aan de hand is? Hij heeft jarenlang lekkere druiven gegeven, maar nu zijn de druiven grijs. Het ziet er knap onsmakelijk uit, we noemen ze dan ook gekscherend zombie-druiven . Is het meeldauw? Of iets anders? En wat kan ik eraan doen? Ik heb twee fotootjes toegevoegd, dat geeft wel een goed beeld. Alvast bedankt voor het meedenken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 25 juli 2014 Share Geplaatst: 25 juli 2014 hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Zal inderdaad wel meeldauw zijn. Grauwe of gewone. Maar inderdaad : een foto is het handigst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst: 25 juli 2014 Ja, momentje . Ik heb even ruzie met Internet Explorer Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst: 25 juli 2014 Zo Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Liesje Geplaatst: 29 juli 2014 Auteur Share Geplaatst: 29 juli 2014 Niemand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sluipwesp Geplaatst: 29 juli 2014 Share Geplaatst: 29 juli 2014 Ja Liesje dat is meeldauw en daar is nu weinig meer aan te doen. Volgend jaar zou je de boom in een vroeg stadium met zwavel kunnen spuiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simonvb Geplaatst: 7 augustus 2014 Share Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik heb volgens mij voor het eerst ook last van valse meeldauw op mijn druivelaar, wel nog in mindere mate dan hierboven.Is er momenteel nog iets aan te doen in mijn geval of is het ook een verloren zaak voor dit jaar? Druivelaar in zijn geheel (heb eerder dit jaar ook hagelschade gehad waardoor sommige bladeren gescheurd en dergelijke zijn): Hoe de trossen er nu uitzien, op sommige trossen zie ik nog niets: Hoe de meeste bladeren van de druivelaar er aan de onderkant nu uitzien: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.