Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD 09 ruillijst Jane Doe/Loraine


Loraine

Aanbevolen berichten

@Angela, de nieuwe lijst staat verstopt op pagina 2.

 

Wat is er Angela?

Loes wij doe gezellig samen ruilen, vandaar een lijst.

Iedereen ruilt gezellig samen, dat is juist het hele idee van de MTFD.

 

ik snap dat jullie gezellig samen heen gaan maar het gezamenlijke topic vind ik enigszins verwarrend. zo te lezen ben ik niet de enige die het spoor bijster is met de verstopte lijst op pagina 2

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog blauwe bosbes met je geruild ergens; zie ik ff op beide lijsten niet staan.

 

N.a.v.pb: Ik heb nog heiligenboontjes (deze: heilig-boontje-t1631.html) en van die paarse wortels van vergeten groente voor jullie; ik heb ze al bij mij op mijn memo voor 28-9 gezet.

 

 

 

Misschien is het een handig idee dat je 1 lijst maakt(handig voor ons ) en dan bijvoorbeeld datgene wat Loraine krijgt/geeft in het blauw of groen onderstreept], en alles van jouzelf gewoon zo laten.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

De lijst is aangepast

We werken (gelukkig) weer met 1 lijst en dat is degene die op de 1e pagina staat

 

Ik zie dat de lijst mooi gegroeid is in mijn vakantie dankjewel daarvoor en Jane bedankt voor het bijhouden!

Groetjes Loraine

 

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...