angela Geplaatst: 13 juli 2014 Share Geplaatst: 13 juli 2014 (aangepast) Je kunt je hier opgeven voor de nazomerse MTFD Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem. 1.Jorieke en Joep2.Loraine3.Weknow+Deeno4.Yuras + 15.Jdtje + 1 afgemeld6.JaneDoe7.Kibas #8.Bit afgemeld9.HenkG10.Stan11.Holland= ovb afgemeld12.Gemma+Willem13.JDW +114.Estemy 15.Kim afgemeld16.Nasuada *17.RvO afgemeld18.Salamandertje *19.Ciska + Jim20.Connie21.Jootje22.Suusp23.Geedee + 124.Aalterse Willy+ baas *25.Conny+Herman *26.Jasmin= ovb *27.Esthe76r + 4 of 6 *28.Indy= ovb *29.Bouwvrouwe+? *30.Kenbeimer31.Sandra afgemeld32.Aardpeer + 133.Groentjuh + 1 28 september 2014 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Loraine Geplaatst: 13 juli 2014 Share Geplaatst: 13 juli 2014 Me Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 13 juli 2014 Share Geplaatst: 13 juli 2014 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Ik ben ook van plan om te komen... Dit keet moet dat lukken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Zou ik erg leuk vinden, Yuras! Ben benieuwd je te leren kennen! Iemand om van te leren! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JDtje Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 wij willen wel komen ,maar onder voorbehoud i.v.m. auto die nog gemaakt moet worden (als goed is moet ie dan klaar zijn) groetjes linda en jd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Zou ik erg leuk vinden, Yuras! Ben benieuwd je te leren kennen! Iemand om van te leren! Ik ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Ik kom ook graag. Ik hoop dat ik met iemand mee kan rijden, dat is minder vermoeidend voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Holland Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Kan t haast op de fiets af ff kijken voor wanneer moet men dat opgeven? Quote Vriendelijke groeten, Holland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
reina Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Helaas, dat is nou net het enige weekend dat ik niet kan . Hopelijk volgende keer weer.veel plezier allemaal Reina Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Zit er wel in dat ook ik weer kom. Henkg zal wel weer meerijden denk ? ( heb het hem nog niet gevraagd, maar ga daar een beetje van uit ) Meeneemlijst en ruil- topic, daar doe ik nog even niet aan. Wou eigenlijk dit x ook eens veel minder ruilen/ meenemen. Was er vorige keer wel erg druk mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Ook ik zal er weer zijn . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Willem en ik komen ook! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jdw Geplaatst: 14 juli 2014 Share Geplaatst: 14 juli 2014 Ik kom ook, samen met mijn man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Estemy Geplaatst: 15 juli 2014 Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik kom met Kim. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 15 juli 2014 Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ook ik ga mijn best doen om erbij te zijn Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 Ik wil ook graag komen.Hopelijk deze keer minder pech. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 Ha, ha...wordt weer heel gezellig als ik zie wie er zoal komt! En dan te bedenken dat er vast ook nog mensen nu op vakantie of zo zijn en deze aankondiging nog niet gezien hebben...... Als je ruillijstjes maakt, bedenk dan dat de MTFD ook een oogst-ruil-markt kan/mag zijn. Jam, chutney, potten pastasaus, een portie appeltjes of peren, wat pepers of paprika's o.i.d. kan ook aanbod/vraag zijn! Natuurlijk is het nu nog wat vroeg om dat allemaal te weten. Zelf zou ik ook heel graag weer een tomatenproeverij (Zoetekes, maar ook andere) willen doen. Zien jullie dat zitten? @ Jorieke...verwacht je op 28 september weer varkensvlees te kunnen verkopen? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 Ja, het lijkt wel weer een leuke groep te worden zo! (is het bij voorbaat natuurlijk al ) @ Weknow: Ja, we hebben dan weer varkensvlees. Hoogstwaarschijnlijk van een 'Wune' , een Wolvarken-Kunekune, van 1 jaar oud. Dus geen magere lapjes! Ook niet super vet hoor. Mooi dooraderd met sappige sliertjes vet Ik maak er nog wel een topic voor aan. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Salamandertje Geplaatst: 17 juli 2014 Share Geplaatst: 17 juli 2014 Ik ben er ook! Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 21 juli 2014 Share Geplaatst: 21 juli 2014 Jim en ik willen ook graag komen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Connie Geplaatst: 21 juli 2014 Share Geplaatst: 21 juli 2014 Bij deze meld ook ik me aan.Net als de afgelopen keer rijd ik mee met Bit Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 22 juli 2014 Share Geplaatst: 22 juli 2014 Ook deze dame komt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 22 juli 2014 Share Geplaatst: 22 juli 2014 Ik kom, onder voorbehoud nog even. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 26 juli 2014 Share Geplaatst: 26 juli 2014 Ik kom ook weer (2 personen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.