Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op onze "compost"(lees: tuinafval)hoop had iemand een plantenbak leeggegooid. Daar zaten allemaal gekke bolletjes in. Marinus en ik zijn heeeeeeeeeel benieuwd of iemand enig idee heeft wat dit voor bolletjes zijn?

10494524_10152551451771967_769469113597259096_n.jpg

10155788_10152551451561967_1423282705709075555_n.jpg

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Ja. Lijken mij ook de zogenaamde 'Osmocote' - achtige bolletjes. Knijp ze maar eens samen. Vergruist het, zijn het harde bolletjes die hol zijn ? Dan zijn het die dingen.

Wel een beetje een kwistige eigenaar van die potkluit.

Kan geen kwaad.

Geplaatst:

Van dichtbij lijken het mij geen kalkkorrels te zijn, zal wel een korrelmest zijn. Hier zat een gekochte terrasplant zij wortelgestel is vol met gele en groene bolletjes waar een soort vloeistof uitkwam/vloog als je ze stukkneep.

Geplaatst:

he wat saai! Ik hoopte dat het een of andere spannende schimmel/bacterie/wonder der natuur was ofzo. Maar mestkorreltjes! Makes sense denk ik. Bedankt voor het meedenken!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

??. Het zijn dus osmocote bolletjes. Geen schuim, geen gekke paddestoelen, whatever.

Sorry Heleen. Bad day.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...