Valerie Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ik lees dat sommige mensen 3 paprika/peperplanten in 1 pot doen. Hebben mensen ook ervaring met meerdere tomatenplanten in 1 pot? Wat als het een actionwasmand is, kunnen er dan wel meerdere planten in? Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
impy101 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Dat is geen enkel probleem. Mijn vader heeft een redelijk grote moestuin en soms doet hij ook nog 3 tomatenplanten bij mekaar. Nu niet meer omdat hij een groter moestuintje heeft, maar een paar jaar terug deed hij niks anders om ruimte te besparen. Gaat prima. Ikzelf doe één tomatenplant in één grote emmer met daarbij een paar basilicumplantjes. De tomatenplantjes zijn nu inmiddels 33CM en de basilicumplantjes alweer 22CM. Gaat prima. Zolang je container maar groot genoeg is (minimaal een liter of 15). Quote
henkg Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Een Action wasmand is dacht ik ongeveer 30 liter. Genoeg voor 2 a 3 planten. Nadeel: je planten komen dicht op elkaar te staan, weinig luchtig dus, meer kans op ziektes. Twee planten zal wel gaan, zeker als je later een beetje blad knipt. En verder hangt het natuurlijk af van de uiteindelijke grootte / breedte van de planten. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Salamandertje Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 (Action wasmand is 40 liter) Quote Bzzzz...
impy101 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Kun je ook meteen de prijs erbij zetten... Quote
Valerie Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 Ik heb ze in de aanbieding gekocht voor 2,59 dacht ik. Ik ga denk ik ook wat emmers halen en ik denk dat ik een aantal gewoon samen probeer even kijken welke kleiner blijven Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
impy101 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ik heb van de week 4 12 liter emmers bij de action gehaald voor een euro per stuk. Goed genoeg voor tomatenplantjes en bepaalde peperplantjes. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.