Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

NMM 4 mei ruillijst Stan

Stan

Aanbevolen berichten

Ik zoek :

Eigenlijk niets maar een pepersoort welke ik nog niet heb is wel leuk(of een olifantje van hout/steen oid.)

Ik heb in de aanbieding :

2 rietenkoffertjes met plastic bordjes en bekertjes(ik zal er nogen een foto van maken)voor op de tuin in het park.

Ik ruil :

Fatalii White tegen Habanero White met Malouis.

Habanero Orange en gembermunt die niet naar gembersmaakt voor Malouis.

Ik geef :

Een workshop paddenstoelen en kan op verzoek pluggen van o.a. oesterzwammen mee nemen.

Aardbeien verschillende soortjes 1 stuks voor Loes.(Lambada, Ostara, Kent, Fragoo en Elsanta (totaal 5 soortjes.) en een kruipende thijm.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wat je op de NMM gaat maken en mee naar huis mag nemen dat zijn de meest makkelijke paddenstoelen. Kan bijna niets mee fout gaan(normaal gesproken dan). Net als op de MTFD ga ik ook enkele soorten bakken om kennis te maken met de paddenstoelen hun geur en smaak(geur is ook erg belangrijk bij de teelt).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Ik heb net even pluggen gekocht dus heb ik 4 mei e.e.a. voor je Gemma. ik wil wel met pepers ruilen : peper Orange,peper Chupetinha of Jalapeno purple zijn dan wel leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...