Stan Geplaatst: 30 maart 2014 Share Geplaatst: 30 maart 2014 Ik zoek :Eigenlijk niets maar een pepersoort welke ik nog niet heb is wel leuk(of een olifantje van hout/steen oid.) Ik heb in de aanbieding : 2 rietenkoffertjes met plastic bordjes en bekertjes(ik zal er nogen een foto van maken)voor op de tuin in het park. Ik ruil : Fatalii White tegen Habanero White met Malouis.Habanero Orange en gembermunt die niet naar gembersmaakt voor Malouis. Ik geef : Een workshop paddenstoelen en kan op verzoek pluggen van o.a. oesterzwammen mee nemen. Aardbeien verschillende soortjes 1 stuks voor Loes.(Lambada, Ostara, Kent, Fragoo en Elsanta (totaal 5 soortjes.) en een kruipende thijm. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 31 maart 2014 Share Geplaatst: 31 maart 2014 Ik heb wel een olifant voor je. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 31 maart 2014 Share Geplaatst: 31 maart 2014 Het is natuurlijk leuk om na de workshop ook daadwerkelijk paddenstoelen te gaan kweken.Ik heb nul ervaring. Wat is het makkelijkst om mee te beginnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 31 maart 2014 Share Geplaatst: 31 maart 2014 Ja heb ook geen ervaring met paddestoel. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Share Geplaatst: 31 maart 2014 Dat wat je op de NMM gaat maken en mee naar huis mag nemen dat zijn de meest makkelijke paddenstoelen. Kan bijna niets mee fout gaan(normaal gesproken dan). Net als op de MTFD ga ik ook enkele soorten bakken om kennis te maken met de paddenstoelen hun geur en smaak(geur is ook erg belangrijk bij de teelt). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 31 maart 2014 Share Geplaatst: 31 maart 2014 Mooi! Dan wijst dat zichzelf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 3 april 2014 Share Geplaatst: 3 april 2014 Ik geef : Een workshop paddenstoelen en kan op verzoek pluggen van o.a. oesterzwammen mee nemen. kan op verzoek pluggen van o.a. oesterzwammen mee nemen.Kunnen we daar mee beginnen? Moet ik even bij de boer stro halen? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 4 april 2014 Share Geplaatst: 4 april 2014 Ook ik geef mij graag weer op voor de worksjop , er zijn altijd dingen die niet bij mij blijven hangen....Moet ik daarvoor ook iets meenemen?Ik zal eens kijken wat ik voor je mee kan nemen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2014 Voor de workshop neem ik alle spullen mee. Dus niets nodig behalve erbij zijn. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 14 april 2014 Auteur Share Geplaatst: 14 april 2014 Ik heb in mijn lijstje ook wat laurierstekken gezet. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 21 april 2014 Share Geplaatst: 21 april 2014 Ik vond je workshop erg leuk en ben erg enthousiast geworden. Zou je 4 mei voor mij oezterzwam pluggen mee kunnen nemen?PB maar wat de kosten zijn of wat je ervoor terug wilt. groetjes gemma Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Share Geplaatst: 21 april 2014 Ehh, ik beloof niets maar zal mijn best doen voor je betreft de pluggen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 21 april 2014 Share Geplaatst: 21 april 2014 Als je me een goed adres kan aanbevelen wil ik ze ook zelfwel kopen hoor, no problemo! Misschien dat jij mij dan nog wat uitleg wilt geven tzt mocht dat nodig zijn? Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Share Geplaatst: 22 april 2014 Ik heb net even pluggen gekocht dus heb ik 4 mei e.e.a. voor je Gemma. ik wil wel met pepers ruilen : peper Orange,peper Chupetinha of Jalapeno purple zijn dan wel leuk. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 30 april 2014 Auteur Share Geplaatst: 30 april 2014 Ik heb nog een stek van een druif(ras ?) kleur blauw. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Share Geplaatst: 2 mei 2014 De genoemde koffertjes. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.