fred81 Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 na het zaden bakje eens uitgekuist te hebben heb ik het een en ander gevonden dat ik dit jaar niet meer ga zaaien : Witloof Brussels (teelt met dekgrond)Staakboon MetroStruikboon ProtonStruikboon MontanoPrei Luikse (winterprei) Het liefst zou ik ruilen voor allerlei soorten munt .. bv: ( aardbeimunt, chocolademunt,...) Wie zich geroepen voelt laat maar iets weten . Groeten Fred81 Quote
aalterse-willy Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Fred81, ge hebt me gezegd dat ge eens ging langskomen bij mij, doe dat en neem dan maar een heleboel kruiden mee, uw vrouwke zal content zijn. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Stan Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 De Munt komt wel goed ik zal zelf ook wel wat stekken en ik denk dat er nog wel meer leden zijn die wat munt kunnen missen. Ik zal Marokaanse(Mantha spicata "Nana")en aardbeimunt mee naar de MTFD nemen voor je. Edit : Ik heb ze op mijn MTFDlijstje staan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geedee Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ik zal chocolademunt, pepermunt en kruizemunt voor je meenemen Quote
fred81 Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 wij vertrekken nu richting Zelhem wezien jullie morgen wel.groeten frederik en jessy Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.