jootje Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Hahaha...rustgevend! Ik noem dat slaapverwekkend! Bovendien wil ik helemaal niet weten dat eieren een menstruatieprodukt zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Ik heb die twee voorgaande afleveringen ook al gezien, en ik wist inmiddels dat ik gewoon NIKS moet verwachten, en verdraaid... het werkt nou echt rustgevend.... (edoch nog niet laxerend... lang leve de kapucijners... ) Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Val niet in slaap wat ik wel bij film's heb Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
frisoschaap Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Ik heb die twee voorgaande afleveringen ook al gezien, en ik wist inmiddels dat ik gewoon NIKS moet verwachten, en verdraaid... het werkt nou echt rustgevend.... (edoch nog niet laxerend... lang leve de kapucijners... ) ja ja niet te veel eten he. Tja als je puur for een informatief moestuin programma zoekt zit je toch bij dit programma verkeerd. En vind ik naar mijn mening ook al helemaal niet bij de VPRO passen. denk dat je dan naar eigen huis en tuin moet gaan kijken, desondanks vind ik het een fijn programma om naar te kijken en ook erg rustgevend. ik denk dat het programma meer een soort van amusement gehalte heeft en ook om te laten zien dat iemand plezier heeft in tuinieren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
frisoschaap Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Hahaha...rustgevend! Ik noem dat slaapverwekkend! Bovendien wil ik helemaal niet weten dat eieren een menstruatieprodukt zijn! ik lag zo in een deuk om die opmerking. en dan die opmerking over teveel capucijners eten dan. Ik zat zo te gieren van het lachen dat mijn medebewoners erg boos werden en me bijna verboden om volgende week weer te gaan kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 Ik vond het ook weer een prachtige uitzending. Pure poezie : kapucijners in je hoedje. En dan die in-en-in tevreden blik als hij zijn laatste hapje van zijn groentebordje binnen heeft. Herkenning! Liggend wieden ook Die rolschoffel zou ik wel eens willen proberen.En als laatste nog even die schok van die bladblazer Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kaatje1966 Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 bij mij teleurstellinghad een mailbevestiging gekregen dat de zaadjes mij werden toegestuurd begin aprilgisteren navraag gedaan nog steeds niet ontvangenblijkt dat ze deze niet versturen naar belgië voor de boontjes moet ik er dus ook niet op rekenen spijtig Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Kaatje, ken je niet iemand in NL die ze even wil ontvangen en doorsturen?? Ik vond de "schokkend" opmerking zo grappig, vooral omdat er een soort capucijners is die Blauwschokkers heet Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Die heb ik gemist Nynke.Ik kreeg de zaadjes ook niet, maar bij de bolster kan je ze voor enkele euro`s kopen... als je die soort wilt. Prima tomaat trouwens, ik had hem enkele jaren geleden. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 kaatje heeft mazzel dat ze hier op het forum zit ,ik heb haar een paar zaadjes beloofd, gaan morgen op de post Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Holland Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ik vond de aflevering van vanavond de leukste tot nu toe Quote Vriendelijke groeten, Holland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ik vond het ook een leuke aflevering. Ik kan het toch niet laten deze keer: mesten Maarten, mesten die broccoli en andere kolen En voor de uien: Uien dicht op elkaar geplant, op een schaduwrijke plek (bijvoorbeeld onder wortels) of omgeven met onkruid ontvangen minder licht. Uien zijn gevoelig voor te weinig licht. Bij een tekort aan licht gaat de ui zich meer richten op het afronden van de groei. Daardoor wordt de ontwikkeling van de groei van de ui zelf afgeremd en blijft deze klein. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sokrates Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ik had precies hetzelfde. Nou heeft hij toch al dertig jaar die tuin, en dan verpruts je zo je uien? Volgens mij is zijn grootste probleem niet de kleigrond in z'n tuin, maar het consequent weigeren van een redelijke bemesting. Toch te weinig boer, vrees ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bobvanschie Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Ik lees zijn boek "De groene overmacht". Zijn schrijfwijze is exact hetzelfde als hoe hij is. Grappig om te zien/lezen. 'Verschirkkkkeeeelijk leuk!' Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henkg Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2014 Hier is één van mijn vier gezaaide VPRO tomaatjes, zonet verspeend naar een P9 potje: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 30 april 2014 Delen Geplaatst: 30 april 2014 Vandaag hingen er twee onbekende vrouwen over de heg om een praatje te maken.Je moet eens naar het programma van Maarten het Hart kijken, raadde een van de twee me aan. Ik grijnsde vet.Daar kan je misschien nog wat van leren.Ik grijnsde vet heen en weer van Nee....Vragende vrolijke blik terug.Ik: Ik ben van de bemesting, ik doe aan bemesting van mijn kolen.... Vette grijns naar mij terug...En ik ook weer terug...De ene vrouw zei nog dat hij ook niet meer nodig had: hij at toch maar in zijn eentje... Ik: dat ik niet al die moeite ga doen voor een eenpersoonskooltje, als we thuis met zijn vieren zijn... ha, ha... We waren het alledrie over eens dat het een leuk programma is... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 30 april 2014 Delen Geplaatst: 30 april 2014 Het lukt me verdorie niet de uitzending te zien..niet via Hola en ook niet via Hide My Ass...jammer hoor, ik had er wel zin in... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 youtube al geprobeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bobvanschie Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Ik vraag me toch af hoe ze de muziek erbij bedenken knap staaltje werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilmer Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Ik heb de zaadjes nog steeds niet, zal ook wel niet meer komen denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Aflevering gezien..weer genieten hoor..mooi tuincentrum waar hij zijn plantgoed haalt..weet iemand waar dat is? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bobvanschie Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Ergens in de buurt van Warmond. Omgeving Leiden Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 3 mei 2014 Delen Geplaatst: 3 mei 2014 google: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 3 mei 2014 Delen Geplaatst: 3 mei 2014 Dank beiden. Beetje ver weg, maar als ik eens in de lente in de buurt kom ga ik daar kijken... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje Geplaatst: 3 mei 2014 Delen Geplaatst: 3 mei 2014 18 april schreef ik:en.....de to-maarten-zaadjes zijn binnen! ik heb nog een mooie muts liggen dus ik kan aan het MM-tuinieren en nu.......had geen zin in dat gedoe binnen op de vensterbank, dus gewoon hup in een potje buiten gezaaid, geen plastic flessenkop erop [zou ik doen maar vergeten] en wat ziet de greet net in de tuin de 2de moet nog opkomen....ze staan op een tafel met alleen ochtendzon en waren van de week kleddernat d8 al die kan ik weggooien, maar soms is het maar goed dat de greet zo lui is Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.