sebastiaan Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 gezocht moestuin of volkstuin regio veenendaalhallo ik zoek een moestuin of volkstuin om me groenten te kweken weet u of heeft een tuin waar ik me groenten kan kweken dan kunt u me een pb sturen (email en telefoonnummer verwijderd door moderator) dan bel ik u wel terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ron tempel Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 (aangepast) I 18 februari 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mheikamp Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Mocht sebastiaan geen interesse meer hebben, heb ik dat eventueel wel. Ligt eraan waar de moestuin ligt.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ron tempel Geplaatst: 21 december 2014 Delen Geplaatst: 21 december 2014 (aangepast) . 18 februari 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mheikamp Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Ik heb je een pb tje gestuurd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
doro68 Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 wel leuk om te zien, dat er dus meerdere moestuinders hier in Veenendaal wonen. Ik heb maar een klein hoekje in de tuin en heb ook maar eens naar Het Buitenhof gemaild... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mheikamp Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Volgens mij moet je daarvoor wel in oost wonen en daar woon ik helaas niet. IK doe het ook nog gewoon in een stukje van mijn tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
doro68 Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 hier nog wel op randje van oost, ben benieuwd of en wanneer er plek is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mheikamp Geplaatst: 15 maart 2015 Delen Geplaatst: 15 maart 2015 Tijd voor de gemeente om een nieuw stuk grond beschikbaar te stellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
doro68 Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Dat sowieso, daar waar de volkstuinen zijn, ligt nog een heel stuk braak land naast, zouden ze best ook volkstuin van kunnen maken. Ik vind het alleen jammer, dat de volkstuinvereniging van Veenendaal niet goed te vinden is op internet, ik kan daar niets van vinden om me aan te kunnen melden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 http://www.vtvveenendaal.nl/infoenhttps://nl-nl.facebook.com/Hetbuitenhofinveenendaaloost Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.