Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wauw, dat ziet er prachtig uit!

Misschien een domme vraag, maar wat heb je in die emmers staan? Neem aan dat de bodem er niet meer in zit?

Ik heb nog een aantal emmers koemestkorrels vd Aldi staan, die moet ik vast bewaren voor een ander nuttig doel

Geplaatst:

Daar staan vast de koolplantjes in.

Jorieke, jij lui? Dat kan toch niet met zoveel werk om je heen

Good things come in small packages

Geplaatst:

Zier er erg mooi uit!

Helaas is bij mijn moestuin geen tuinhuisje toegestaan.

Is dit complex meer een volkstuincomplex dan een moestuincomplex?

Geplaatst:

In de emmers staat koolplantjes dat klopt.rodekool,bloemkool,spitkool.Als de planten wat groter zijn verwijder ik de emmertjes dan klijven de vogels er wel vanaf.

Bij ons op het complex is het naar mijn mening meer een moestuincomplex ik denk dat 98% als moestuin gebruikt word,hier en daar zijn een paar tuinen als siertuin ingericht maar dit zijn er niet veel. plus er zijn veel moestuinen met een grote kas er op en een blokhut bij ons is maximaal 3 bij 3 toegestaan voor de blokhutten.

Geplaatst:

@veuveouderc---bedankt De lupine zijn 2 jaar oud al heb ze toen gekregen van iemand op ons complex,ook dit jaar doen ze het erg goed.

Dit jaar heb ik nog geen 1 aangevreten blaadje hoop het zo te houden het stikt bij ons van de parkieten maar deze zijn nog niet bij mij langs geweest(hoop dat dat zo blijft) verder heb ik op dit moment last van een mol, maar daardoor heb ik nu geen last van veenmollen.

Verder valt het mee kwa ongedierte dat klopt.

jou tuin ziet er trouwens FANTASTISCH uit zeg en dat voor een hobby tuin lijktecht zo profesioneel allemaal erg mooi strak ook.

Gr Remco

• Nieuwe aanmaken...