Zot van kruiden Geplaatst: 28 april 2013 Geplaatst: 28 april 2013 een mandarijnboompje Gaat dit goed volgens jullie. graag nog wat tips om ze groot te krijgen. Dankuwel Quote
Zot van kruiden Geplaatst: 5 mei 2013 Auteur Geplaatst: 5 mei 2013 Zouden er vruchten aan mijn boompje groeien zo ja. Hoe kan ik daarvoor zorgen Quote
Bit Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 Nee sorry. Die kans is wel klein voorlopig. Geduld is een schoone zaak. Je kan proberen een plekje te reserveren in die mooie kas die jullie hebben ? Paar seizoenen verder heb je best wel kans op een een bloemetje hoor ! Quote
doperwtje Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Hoi,Mijn mandarijnenboompje ziet er nu ook zo ongeveer uit, alleen heeft ie een hele lange zijtak. snoei jij je boompje al? Quote
Estemy Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Is de mandarijnboom zelfbestuivend? Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Bit Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Niet verder écht onderbouwd antwoord, maar mij lijkt van wel ja. Mijn mandarijn heeft een heel seizoen gebloeid en mandarijnen gegeven in z'n eentje in de koude kas.De kas rook echt maandenlang heerlijk naar de bloesem. Manderijnen ook goed afgerijpt, maar waren niks lekker helaas. Ding ( gekregen cadeau ) heb ik weggegooid. Sorry. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.