Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je kan me inhuren. Voor benzinekosten en 10,- per uur. Das niet duur !

Jawel , je kan een beukenhaag nu snoeien wel. Hoewel officieel beter straks eind mei en misschien nog een keer in augustus.

Ik begrijp dat het een heg is , die niet van jezelf is ( je bent er komen wonen oid ), ook in verband met de platanen van het andere topic.

Een beuk is goed terug te zetten, diep in het oude hout. Ligt er een beetje aan verder hoe oud de heg is enzo en de situatie ter plekke. Want straks langdurige koude uit het oosten is wel fnuikend voor een net gesnoeide beuk. De bast is ook erg gevoelig voor een felle april zon op plekken die nooit echt zon kregen, zeker in open gebied ( weilanden )

Foto zou meer info geven. Maar ga er vooralsnog vanuit dat het wel kan ja.

Geplaatst:

dat is wel héél vroeg, normaal gezien doe je dit een pak later in het voorjaar en een keer in het najaar...maar ik vermoed dat je de vraag juist stelt omdat het al een ganse tijd geleden is ?

Ik zou persoonlijk toch wachten tot het juiste tijdstip ( mei-juni ) wanneer hij al vol in blad staat

• 5 maanden later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...