dirk71 Geplaatst: 5 februari 2014 Share Geplaatst: 5 februari 2014 Wie kent de manier en het goede mengsel om perspotjes te maken.Ik vind dat de mijne te snel uit mekaar vallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 5 februari 2014 Share Geplaatst: 5 februari 2014 Er zijn al topics over die dat uitgebreid bespreken. Weet ik even niet op te hoesten waar en welke, maar via de zoekfunctie wel te vinden. Al oudere topics. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 5 februari 2014 Share Geplaatst: 5 februari 2014 zoekwoorden bijv: perspotjes, pottenpers, potjes maken dan vind je bijvoorbeeld deze: https://www.moestuinforum.nl/pottenpers-je-t1003.html Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dirk71 Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Share Geplaatst: 5 februari 2014 Dank je. Ik kon het niet vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.