berijl Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 hallo allemaal. Enige dagen geleden heb ik me aangemeld dus tijd om mijzelf ook even voor te stellen. Ik woon samen met Mr. Berijl en onze dieren in de Achterhoek. Rond ons huis scharrelen paarden, kippen, parelhoenders, duiven, toggenburgers en kune kune`s. De eerstgenoemde zijn voor mijn beweging en de rest als hobby- en nutdieren Daarnaast hebben we honden en poezen.Binnenkort zullen de eerste toggenburgerlammetjes van dit jaar weer geboren worden, we kijken er erg naar uit. Ook wordt er alweer druk nagedacht en gepuzzeld over moestuinseizoen 2014.Enige jaren geleden zijn we gestart om dit stukje onkruid om te toveren tot moestuin:Hieronder enkele foto`s van onze moestuin begin vorig jaar. In de spaarzame vrije tijd lees ik hier graag wat mee en zal ik vast veel leuke ideeën opdoen. Groetjes! Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Heerlijke stek ! Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom. Veel plezier hier op het forum en thuis met dieren en tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mari Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Mooi plekje Welkom en veel plezier op het forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eveline68 Geplaatst: 2 februari 2014 Share Geplaatst: 2 februari 2014 Welkom... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
berijl Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Share Geplaatst: 3 februari 2014 dank jullie wel! Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.