Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD ruillijst Jasmin

jasmin

Aanbevolen berichten

nynkef: hypothetische laurierstek
Zet nog even in jou lijst dat ik voor jou(ook voor Nynkef) een niet hypothetische laurierstek heb

Ik weet dat nog wel hoor. Ik vroeg me alleen af of je ook contact had gehad met Nynke... maar eigenlijk moet jouw aanbod voor Nynke niet in mijn lijst, behalve dan dat ik ondertussen weet dat het hypothetische aanbod, dan ook écht hypothetisch zal blijven, aangezien die hypothetische stekken morsdood zijn, en dan staat het hypothetische bijvoeglijk naamwoord keihard op de goede plaats. Edoch, het zou nog de schijn van hoop kunnen afstralen naar iemand die niet op de hoogte is van de niet-hypothetische dood van de stekken, maar dat maakt niet uit, want alleen Nynke is nog belangrijk qua informatievoorziening, maar zij gaat straks toch mooi laurierstekken scoren... hypothetisch of niet... het gaat lukken dankzij Stan!!! Yeah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die peper kan je zowiezo van me krijgen. Ik zit even te dubben over de doornloze braam. Ik heb van Eeltultjuh en Borderrose ook al een doornloze braam aangeboden gekregen. Het leek me prima, twee stekken, maar Borderrose denkt dat het echt wel teveel van het goede is, omdat zo'n braam als een gek gaat groeien.

Ik heb geen idee. Ik wil graag grote bramen en géééén (of weinig) stekels in de tuin. En ik wil gaan binden en leiden, ik heb er de ruimte min of meer voor, tenminste... ik wil niet een onhandelbare bos in mijn tuin, maar een soort lei-braam wil ik maken. Wie zijn doornloze braam is hier geschikt voor? De ruil blijft gewoon hoor, ook al denk je dat je eigen braam dat niet goed zou doen met dat omhoog leiden en dun houden. Als 1 struik genoeg is, dan mag die andere stek naar een ander adoptie adres... Maar als een bepaalde braam niet zo snel groeit, wil ik wel 2 stekken. Wat is wijsheid?

Hi Jasmin,

Ja je moet natuurlijk zelf even kijken wat je kwijt kunt.

Mijn doornloze braam is de Thornless Evergreen, hij geeft mooie grote donkere bramen.

Ik neem hem zowiezo mee naar Zelhem met je naam erop, mocht je hem dan toch niet willen is er vast wel een ander blij mee.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conny, ik wil je doornloze braam. Ik ga gewoon kijken hoe de diverse stekken van elkaar verschillen. Bij mij komen ze zowiezo wel goed terecht, want mocht ik achteraf iets niet willen dan kan ik ze bij de buren kwijt, en er is hier zelfs een buurt-fruit-haag-in-wording (met kleinfruit, noten etc.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een gewortelde braam staan laat maar weten of je hem wil?

stekken hebben toch altijd wortels of niet? Ik begin de weg kwijt te raken in de braamstekken...

Heeft jouw braam een naam?

Ik weet niet hoe deze soort heet.

En je probeert aan een stek wortels te krijgen, maar dat wil niet altijd zeggen dat ze die al hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik een begamotstekje van je?? E ik vind het wel interessant al die tincturen,ik maak ze zelf ook. Citroenmelisse gebruiken we hier voor koortslippen,wij hebben m uitgetest,en werkt geweldig!

Ik neem aan dat je er een zalfje mee maakte, en niet pure tinctuur op je koortslippen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...