Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die Lidl plastic bakjes (met zaaitrays) zijn degenen die vergaan omdat ze niet tegen zonlicht kunnen. Maar die passen dan wel weer mooi in de groene (oude versie?) kweekbakjes van de Action.

Die zwarte van de Action heb ik nog niet in handen gehad... in de folder staat toch echt het oude groene kweekbakje op de foto... Wel lastig als die zwarte nou weer net een ander formaat heeft...

Geplaatst:

De ene action in Eindhoven had ze nog niet, de andere al wel.

Ze zijn inderdaad anders dan in de folder. Ik heb ze geprobeerd in combinatie met de oude bakken. De kappen passen wel op elkaars onderbak. En als je de bakken in elkaar wilt doen om op te bergen, dan kunnen de nieuwe op de oude, niet andersom. Maar het is dus wel stapelbaar.

Geplaatst:

Dan zijn dat kennelijk weer andere: de kappen van de nieuwe hier passen niet op de onderbak van die van vorig jaar (vv).

Of het waren vorig jaar andere natuurlijk.

Geplaatst:

Vandaag weer naar de action geweest maar geen bakken te vinden Balen, zeg. Ik zag ook geen lege schappen.

Toen maar nog wat van die stekertjes gekocht! Ik moet alleen nog een krijtje vinden om erop te schrijven

Geplaatst:

hier ook die kweekbakken van action gehaald in vrolijk paars en blauw. tevens ook van dat geperste potgrond wat met water weer volume krijgt.

Geplaatst:

Vanmorgen de wekelijkse boodschappen bij de lidl gedaan.

Al enigzins aangestoken door het enthousiasme op het forum, op zoek naar een paar zaadjes, want....dat kunnen er nooit veel zijn zo bij een lidl.

Uh.......Fout.....wat een enorme display met zaden. Dank voor de tip. Ik ben weer met aardig wat zakjes zaad thuis gekomen.

Geplaatst:

Vanaf vandaag bij Lidl o.a. een tomatenkas. In Driebergen helaas al uitverkocht...

Wie heeft er meer geluk gehad?

Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen

Geplaatst:

hier stond de kas er nog. Die hebben we niet gehaald, wel de spa, riek en schop voor algemeen gebruik bij de moestuintjes!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Vandaag na het werk naar de Lidl geracet om de kweekbakjes in te slaan. Snel de Lidl door en ja hoor, een hele bak vol met kweekbakjes Voor nu maar 2 stuks meegenomen en vandaag/morgen beginnen met het zaaien van tomaten (18 soorten stamtomaten en 6 soorten mini- / struiktomaatjes)

Geplaatst:
160300pxthumb89501391181883.jpg

Voor degene die dit leuk vinden, bij de action liggen deze ook : "tuinzak" voor 30 cent! zijn dan wel donkergroen effen van kleur

Leuk idee om cadeau te geven, natuurlijk beplant.

Mooie kas

image61461393268800.jpg

Handig, gaan helaas zo snel kapot. Zijn niet katvast

image18531393268801.jpg

Kleur in de tuin

image79631393268804.jpg

image20591393268804.jpg

Geplaatst:

Alsnog een kas van Lidl op de kop weten te tikken in Breda! Joehoe. Ik helemaal blij!!

Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen

Geplaatst:

Mag ik even flink b.... De Lidl is bij ons dicht t/m begin april wegens verbouwing Dit gaat dus dit jaar allemaal mijn neus voorbij.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...