SuusP Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Vandaag ben ik bezig geweest met het maken van tuinpoortjes zodat de hond niet steeds de tuin uit rent. Daarvoor heb ik een paar tuinhekjes verbouwd. Wie weet ook een idee voor anderen die een goedkope, simpele en passende tuinpoort willen.Voor de extra stevigheid en voor het mooie heb ik twee schoren (diagonale latten) bevestigd aan de achterkant. Daarvoor kon ik mooi de latjes gebruiken die ik er toch af moest zagen om het poortje op lengte te maken. Al met al was ik aan 1 poortje 20 euro kwijt (ik kon aan gratis scharnieren komen, dat scheelt ) Wie weet dat ik het nog netjes een laagje beits geef, maar zo kan ie er ook mee door. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelsientje 60 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Mooi hekje hoor! Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
SuusP Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Geplaatst: 28 januari 2014 Een beetje van mij en een beetje van G*mma Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Netjes hoor Knap gemaakt Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Tuinpraat Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Heel mooi gedaan! Ik zou wel alles schilderen in hetzelfde kleur zodat het een mooi geheeld wordt Quote
SuusP Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Geplaatst: 30 januari 2014 Ben ik op zich met je eens, maar ik moet het helaas financieel een beetje rustig aan doen. En een pot buitenbeits kost al snel net zoveel als dit hele poortje Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Niet aan gedacht, maar ik zal eens kijken waar hier een Action in de buurt zit. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.