marijk Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 vorige week ontdekte ik een hol in de groenafvalberg in mijn tuin.de groet courgettes die er lagen waren opengemaakt, het zaad opengeknabbeldik vind het geweldig, maar we vragen ons af welk dier het is,het enige dat we kunnen bedenken is dat er een rat actief is.heeft iemand een andere suggestie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
marijk Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 26 januari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Het lijkt me een groot gat voor een rat,maar het kan natuurlijk best wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 De vorm van het gat doet ook denken aan een bever. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Zou ook heel goed een bisamrat kunnen zijn. Is je tuin aan sloten? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Als een bruine/zwarte rat daar heeft vertoefd dan moet je ook wel rattekeutels kunnen zien liggen...Lijkt mij van een ietwat groter dier... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Egel misschien??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kiekenboerinneke Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Ik heb in m'n tuin ook zo'n hollen, vooral in en rond het kippenhok. Bij ons zijn die helaas van ratten ( en die kunnen vrij groot worden! ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.