Jizkaha Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 30 januari 2014 Tja, tjemig, gossie... echt een mooi ding. Maar ik vind de Magimix eigenlijk ook wel een mooi apparaat... dus ik volg voorlopig nog even de raad van m'n moeder op: bij twijfel niet doen Quote Zelluf doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 Ik heb een broodbakmachine staan, en soms gebruik ik die,en soms gebruik ik de oven. In mn oven kan ik 4 broden tegelijk maken,ik gebruik het recept van het rans landbrood van Levien. In mn broodbakmachine maar 1 tegelijk. Soms laat ik m ook alleen het deeg maken,en bak af in de oven,da's weer handig met broodjes. Ik heb mn kenwood van marktplaats,15 euro ,werd nog thuisbezorgd ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 de magimix lijkt me eerlijk gezegd niets. vooral omdat je de grote mengkom moet plaatsen voordat je de kleinere mengkom kan gebruiken. ik ken mezelf, dan zijn alle mengkommen vies en heb ik een hoop afwas. en ik heb de voorkeur voor een deeghaak ipv een deeg mes. Ze hebben ook een winkel hoor ,In de stad groningen Daar heb ik hem gekocht.Zojuist langs geweest. geen Bosch of Kenwood keukenmachine te bekennen. alleen een KA en een gammele Philips... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 Jammer, Ik heb hem ook nog zien staan bij een grote elektronica zaak in de stad Ik weet alleen niet meer hoe ze heten, Ik dacht dixon zitten voor bij de Ikea.En anders ff naar Knoal, Scheer en Foppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 Magimix 4200xl is klasse in 2 min de deeg klaar en in de grote mengkom Wil hem niet meer kwijt heb 30 jaar met de hand gekneed.10 min Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ben92 Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 Ik bak bijna elke dag brood en ik gebruik nooit een broodbakmachine (Ik heb er geen) wat ik doe is ik maak het deeg, het deeg is meestal wat natter dus wat meer in de richting van ciabatta deeg (maar wel wat steviger dus), ik meng alle ingredienten, vouw het een paar keer in de beslagkom met een vork en laat het dan de hele avond staan en bak het in de ochtend. Oftewel ik kneed niet en het brood is er alleen maar beter en lekkerder door geworden (vooral door het 's avonds laten staan en 's ochtends bakken voegt veel smaak toe) een beetje alá deze vent: maar dan zonder potten en een wat dikker deeg Quote voor alle zaden en zaadjes http://www.aedoszaden.nl plant veredeling, leuk jazeker kijk ook even hier: http://plantbreedingforum.eu/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 Jammer, Ik heb hem ook nog zien staan bij een grote elektronica zaak in de stad Ik weet alleen niet meer hoe ze heten, Ik dacht dixon zitten voor bij de Ikea.En anders ff naar Knoal, Scheer en Foppen saturn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 30 januari 2014 Share Geplaatst: 30 januari 2014 Ja die is het, Ik haal die zaken altijd door elkaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.