appelvrouw Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 (aangepast) Hier kan iedereen zich weer aanmelden voor alweer de 5e Moestuinforumdag? Een Lustrum!Geef je op en lees vooral ook de andere topics over de MTFD: ** Wat is het, waar is het: voor-iedereen-welkom-op-de-moestuin-forum-dag-20-april-t12285.html** Vervoer, meerijden: carpooltopic-t12173.html** De lunch en zo: moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.html Wie komen er:Jorieke en JoepAppelvrouw en LieBitAngelaJasminGeedee onder begeleiding Stan + nog iemandErny WeknowPiroska (Stuurt haar man )Indy dochter en kleinzoonJizkaha en wederhelftHenkGLoraine, wederhelft en zoontjeSuusP Beertjerinke 2 kids, man/zusReinaBorderrose en vriendMonika ElrikeAardpeerEsthe76r en aanhangKruidjeWilly uit Aalter (B) + BaasNynkeF en RichardJootjeSovrezeEstemy en KimKenbeimer Gemma en WillemSalamandertjeCiska en JimCupcakejeConnieSpike en broerFred81 en vrouwnasuadagreetje11eelzuhtjuh 18 april 2014 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ovb ivm meerij-gelegenheid geef ik mij ook op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jenneke Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ik kom ook graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Deze hier is ook zeker van plan om te komen Hoop dat Jorg weer gaat rijden en wellicht gaat Willy uit Aalter ook wel mee...? (maar dat moeten ze natuurlijk zelf beslissen ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piroska Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ik wil mij graag opgeven maar ik weet pas ergens in maart zeker of het door kan gaan. (afhankelijk van werk van manlief die misschien naar Nederland moet en dan moet ik op de planten/zaailingen en dieren passen) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk,ik ga ff mn dochter op de hoogte brengen, kijken of ze kan dan, en dan wil ik deze keer zeker van de partij zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Helaas, de enige weekend die kan ik niet komen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Jammer Yuras. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jizkaha Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Ik zou het ook leuk vinden om te komen. Als het mag neem ik m'n wederhelft ook mee Quote Zelluf doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Loraine Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Ook ik kom In het carpool topic staat dat ik nog een paar plaatsen vrij hebDenekamp / Oldenzaal Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Ik kom hopelijk ook. Het zou kunnen dat mijn vriend rond die tijd geopereerd wordt, dus nog even onder voorbehoud. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Ik zeg nog niks toe, heb de datum al wel genoteerd en een vrije dag aangevraagd.... Zou nu echt graag een keer erbij willen zijn. Quote groetjes Sandra Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 LOL... ik wou me aanmelden, maar ik sta al op de lijst... DAT is nou service.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
beertjerinke Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Ik wil ook komenMet 2 kinderen en een man of zus Lijkt me erg leuk Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
reina Geplaatst: 24 januari 2014 Share Geplaatst: 24 januari 2014 Ik kom graag ook weer De dag staat al in mijn agenda Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Loraine Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Mijn wederhelft wil ook graag meekomen en dan nemen we ons zoontje ook mee Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Gezien het paasweekeinde camperen we vast ergens in de buurt. Zal ff kijken hoe ik dat ga inpassen allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Tent op slaan bij Jorieke en Joep Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Geen probleem We hebben stroom en (grond)water bij de weilandjes, alleen geen toiletgebouw Wel een buitentoilet, maar die staat i.v.m. de moestuinforumdag dichter bij huis. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
borderrose Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Ik kom ook met mijn vriend; in verband met mijn ernstige spraakprobleem door de ziekte van Lyme doet hij het woord voor me Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 [ off topic ] Nog onzeker of ik kom of niet, maar wel met een idee omtrent naambordjes. Gezien de MTFdag vorig jaar april, toen het zo stormde en alle naambordjes af woeien zodra de deur openging en/of je naar buiten ging... Is dít wat?: Een geplastificeerde afdruk van je avatar met een speld aan je kleding vastgespeld, zodat je altijd en door iedereen herkend zal worden. Een cm² of 4 a 5 per persoon, eenmalige aanschaf, bewaren voor volgende MTF dagen... Geen vragen van "en wie is u?" [ / off topic ] (hoe hebben jullie dat op de afgelopen MTFD gedaan?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Huub, als het goed is heeft Jorieke nog batchjes die ik in september heb mee genomen dus enkel de kaartjes zelf zijn nodig. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Daar liggen er inderdaad heel veel van. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Goed idee! En die batches van Stan zijn er al! Jorieke, kun je evt. nog even de maat opmeten? Dan kan iedereen een eigen naamkaartje, met of zonder avatar, voorbereiden. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.