angela Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 21 januari 2014 Goed idee. Ik zal iets plaatsen in de eerste topic hierover. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 21 januari 2014 Appelvrouw ik denk dat we even moeten kijken wat Jorieke haar wensenlijstje gaat worden, en anders even een hengeltje uitgooien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 21 januari 2014 Share Geplaatst: 21 januari 2014 Hengelen is een goed idee..zal ik een visje gaan vangen bij haar? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 21 januari 2014 Proberen kan geen kwaad, ik had ook al een lijntje uitgegooid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 21 januari 2014 Share Geplaatst: 21 januari 2014 Ik neem voor Jorieke en Joep iig 1 pak suiker mee. En aan een boompje of struik e.d. doe ik ook zeker mee Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simke Geplaatst: 21 januari 2014 Share Geplaatst: 21 januari 2014 Een leuk idee. Ik ben nog de datum aan het volgen. Maar als ik kom doe ik zeker mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mijke Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Jorieke nie spieke? Ik als nieuweling ben zeeeer benieuwd waarom niet en wat het idee daarachter precies is! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Het is niet zo leuk als je een kado krijgt en je dan al zou weten wat je krijgt. Het boompje van september j.l. was dus een grote verrassing. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mijke Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Jorieke is degene die het MTF host, toch? Dus het idee is dat ze een cadeau krijgt van ons allemaal? Waarom staat er dan wcpapier op het lijstje? Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Een ieder die langs komt brengt uit eigen'wil' iets mee omdat Jorieke juist de dag organiseerd(voor de moeite e.d.). September j.l. kwam het plan om gezamelijk iets extra's te doen buiten de spullen die ze krijgt als suiker, zout en b.v. wc-papier vandaar het boompje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 ... Waarom staat er dan wcpapier op het lijstje? Kleine aanvulling op Stan: Jorieke wil zoveel mogelijk zelfvoorzienend leven en wc-papier kweken is nogal bewerkelijk.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 22 januari 2014 Henk nie spieke is op zu'n brabants we slaan hier nogal eens een lettertje over Maar het paste er anders ook niet op inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mijke Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 ... Waarom staat er dan wcpapier op het lijstje? Kleine aanvulling op Stan: Jorieke wil zoveel mogelijk zelfvoorzienend leven en wc-papier kweken is nogal bewerkelijk.... Aaaahh... ik vond dat al zon raar kadootje inderdaad, maar nu snap ik hem! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ik heb het eerste bericht aangepast.Met info voor de nieuwelingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 22 januari 2014 Share Geplaatst: 22 januari 2014 Super!Bekers, bordjes en bestek moeten we ook even navragen bij Jorieke.Verder nemen Lie en ik om te proeven onze laatste eau de vie mee: de mirabel! (Voor de kenners: hij is net gestookt..50% en zacht als een engeltje die fietst...mmm) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ik weet niet waar dat engeltje naar toe fietst maar ik geloof niet dat hij aan gaat komen? Hier doet dat engeltje trouwens altijd iets anders hij p... op je tong Jorieke was al aan het inventariseren er was nogal het een en ander over van de vorige keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jizkaha Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Zal ik een theebrood bakken? Of 2? (theebrood is een soort van kruidkoek, maar dan lekker)En zout voor Jorieke? Quote Zelluf doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 23 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 23 januari 2014 Is prima ik zal het noteren. Hoeveelheid moet je zelf weten ik noteer je vast voor 1. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
beertjerinke Geplaatst: 23 januari 2014 Share Geplaatst: 23 januari 2014 Ik neem wel bordjes en bekertjes meeen suiker en zout voor jorieke Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 26 januari 2014 Share Geplaatst: 26 januari 2014 Ik neem wel suiker en ketjap mee (zag dat ze daar wat van wilde hebben,en heb t nog niet voorbij zien komen) Ik ga nog even bedenken wat ik ga maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henkg Geplaatst: 27 januari 2014 Share Geplaatst: 27 januari 2014 Ik neem mee:- Voor de dag: 2x rode wijn, Cabernet sauvignon. Zelfgemaakt, maar niet van eigen druiven.- Voor Jorieke: kristalsuiker (tenzij ik nog iets minder gewoons weet te verzinnen) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 27 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 27 januari 2014 Ze wil ook altijd graag kip kruiden iets minder gewoon dan suiker?Of risotto rijst staat meestal ook op haar lijst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 28 januari 2014 Share Geplaatst: 28 januari 2014 Ik ga vandaag toch voor mezelf instantgist bestellen, bestel ik ook meteen een pak voor Jorieke Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aardpeer Geplaatst: 28 januari 2014 Share Geplaatst: 28 januari 2014 Voor de voorraadkast van Jorieke neem ik een pak koffie mee en voor de dag zelf ook. Doen we ook nog net als in het najaar de boom een cadeau voor Jorieke van ons allemaal voor hun gastvrijheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 28 januari 2014 Tot nu toe nog niet.Al heb ik wel ergens Jorieke langs zien komen die informeerde naar een mispel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.