Bubbels Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Share Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb zojuist Stans envelop binnen. En mn kerstkaarten. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 28 december 2013 Share Geplaatst: 28 december 2013 (aangepast) De envelop is zojuist bezorgd.Hij is met de pakketbezorger meegekomen aangezien hij veel te dik is (ruim 4 cm.).Ik ga nu lekker grasduinen en zal, als ik daarmee klaar ben, even een andere verpakking (een doos) maken die wel door de brievenbus past.Dit is vragen om strafport.(Gelukkig hebben we hier een heel aardige bezorger ..... ) 28 december 2013 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 28 december 2013 Share Geplaatst: 28 december 2013 Malouis, hier gaven ze aan dat de envelope paste ? dus beetje raar maar, oke. Zal waarschijnlijk e.e.a. zijn gaan schuiven in de envelope. En je hebt toch geen strafport gehad of wel ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 28 december 2013 Share Geplaatst: 28 december 2013 een envelop doosje? dan kan de inhoud niet gaan schuiven en de maat is geschikt voor brievenbuspost.de volgende kan het doosje gewoon hergebruiken door er een nieuw adres briefje overheen te plakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 28 december 2013 Share Geplaatst: 28 december 2013 Als je alle zakjes netjes naast elkaar legt zal de envelop wel passen, maar zo blijven ze natuurlijk niet liggen.Ze zaten met z'n allen aan één kant en dan past het niet.Zoals ik al zei, we hebben hier een heel aardige bezorger (dus ik heb geen strafport hoeven te betalen).  EditJa Loes, ik zou een brievenbusdoosje kunnen kopen, maar die maak ik net zo lief zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Share Geplaatst: 28 december 2013 Lijkt mij prima als je 'm zelf maakt. Geen probleem hoor. Ben blij dat je 'm ontvangen hebt! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 28 december 2013 Share Geplaatst: 28 december 2013 EditJa Loes, ik zou een brievenbusdoosje kunnen kopen, maar die maak ik net zo lief zelf. zelf maken of kopen maakt natuurlijk geen verschil. zolang het doosje maar de juiste afmetingen heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 2 januari 2014 Is t nog gelukt? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 2 januari 2014 Share Geplaatst: 2 januari 2014 Ik heb hem voor de jaarwisseling naar het postkantoor gebracht.Hopelijk wordt hij deze week nog bezorgd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
beertjerinke Geplaatst: 3 januari 2014 Share Geplaatst: 3 januari 2014 HoeraHet is binnen ga vanavond ff neuzen en morgen weer met de post mee naar bubbels toch? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
malouis Geplaatst: 3 januari 2014 Share Geplaatst: 3 januari 2014 Mooi! Veel uitzoekplezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 3 januari 2014 Ja, hij mag weer naar mij. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 8 januari 2014 De envelop is bij mij binnen! Wat willen jullie doen? Ik denk dat een 2e rond het leukst is als we wat nieuwe deelnemers hebben. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Piroska Geplaatst: 8 januari 2014 Share Geplaatst: 8 januari 2014 Ik stap nu weer uit, ben erg blij met mijn zaden maar heb nu echt zo ontzettend veel voor komend jaar dat er niets meer bij moet komen Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
beertjerinke Geplaatst: 8 januari 2014 Share Geplaatst: 8 januari 2014 ik doe weer mee heb zo snel gekeken dat ik volgens mij de helft gemist heb kan ik ff op mijn gemak kijken (hopelijk) erg leuk om mee te doen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 9 januari 2014 Share Geplaatst: 9 januari 2014 Je kunt ook een nieuw oproepje doen bij vraag en aanbod en dit topic sluiten. Je krijgt dan mogelijk nieuwe aanmeldingen en nieuw bloed in de ruillijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Share Geplaatst: 9 januari 2014 Voor nu maar even wachten dan. Ik verwacht ook nog erg veel zaden uit de VS, en misschien leuk als ik daar ook wat van kan bijvoegen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 18 januari 2014 Share Geplaatst: 18 januari 2014 Ik wil ook wel mee doen.heb via een mede moestuinder bij ons leuke zaden gekregen van o.a. tomaten en pompoen die ik wel prima kan delen. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Valerie Geplaatst: 7 mei 2014 Share Geplaatst: 7 mei 2014 Misschien is het leuk om de envelop volgend jaar januari/februari weer rond te laten gaan? December is vaak een drukke tijd en een lastige posttijd.Ik zou erg graag mee willen doen (ik heb zelf ook diverse zaden te ruil). Voor dit jaar is het denk ik te laat en ik zit ook al aardig vol Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 7 mei 2014 Share Geplaatst: 7 mei 2014 Ik wil dit jaar ook wel mee doen,maar denk zelf vanaf okt nov te versturen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 7 mei 2014 Share Geplaatst: 7 mei 2014 Ik sla een ronde over; heb voorlopig genoeg zaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
borderrose Geplaatst: 8 mei 2014 Share Geplaatst: 8 mei 2014 Ik zou ook wel mee willen doen in een volgende ronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
janita Geplaatst: 8 mei 2014 Share Geplaatst: 8 mei 2014 Mag ik ook met een volgende ronde mee doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 8 mei 2014 Share Geplaatst: 8 mei 2014 Tomaat, Paprika, Pompoen, Courgette, Komkommer en Meloen: Heb ik allemaal voldoende om te ruilen. Aangezien ik dol ben op nieuwe dingen wil ook ik graag meedoen met de ruilenveloppe. Hopelijk is er een plaatsje beschikbaar voor een Belg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Enjoy! Geplaatst: 11 mei 2014 Share Geplaatst: 11 mei 2014 Als er nog een plekje over is doe ik ook graag mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.