Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Zelfde hier, alleen dan gebruik ik wel een handschoen om de prikkerige hulsjes/peultjes van de zaadjes nog verder kapot te wrijven... (heb zelf niet al te grote hoeveelheden... )

Beetje bij beetje buiten omhoog gooien en dan blazen (of de wind het werk laten doen) helpt ook met het schoonmaken van de zaden.

Geplaatst:

Allemaal lijkt me... Zelf had ik afgelopen jaren de gele...

Enne tds... ik zie je nu zo'n twee dagen gezellig mee kletsen hier op het forum... Maar laten we nou ook een leuk Voorsteltopic hebben... via het Forumoverzicht naar de Voordeur. Kan je jezelf en je tuin voorstellen zodat wij ook weten met wie we aan het kletsen zijn...

Geplaatst:

Je kan de mosterdzaden ook al lekker vroeg in het seizoen uitzaaien, worden zo'n meter of wat hoog, bloeien mooi geel... weinig tot geen onderhoud en de bij'tjes zijn er ook nog eens dól op (op de gele mosterd dan dus).

Dáár heb je vast wel een plek voor op je farm...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...